2014年8月23日 星期六

暑假齊齊@新加坡 Day 4

有咩好得過 Breakfast in Bed 先?  瞓到自然醒再賴下床, 真係人生一大樂事 ^^


食飽飽就出發喇!  你睇今日天氣幾好, 我地間酒店幾型 ^^


行都行到過去搵地球, 超開心


闊別一年, 環球片場, 我地黎喇~~~~~~~~~~~


片場多左幾隻迷你兵


唔理咁多, 舊年冇玩到今年要玩番夠本!  第一時間去排 Transformer


夠高喇, 夠高喇 ^^


45 分鐘隊, 一大班人駛咩怕悶呀


轉左好多個圈, 終於有得玩!


真係好刺激呀!  好玩!



大黃蜂真係好型


精力過盛, 一班小朋友見到咩都會爬上去


唔得啦, 禁唔住喇!  小明一定要去 Jurassic Park


你點會估到呢位小朋友煲晒成個侏羅紀系列既電影先


呢隻係第三集入面打贏 T-Rex 既棘龍


T-Rex 對小手真係好攪笑, 對佢究竟有咩用既呢?


去探恐龍了


空中霸王翼龍呀


弟弟好開心


小慈 & 冬晴


 琛仔只係得 4 歲, size 同弟弟差不多


就係呢 D 黃色石頭令恐龍翻生


速龍 BB 出世呀!  好得人驚呀


科學家想像力都真係好豐富, 單憑幾百塊骨去推斷恐龍幾高幾大咩色咩樣食咩


T-Rex 個全名幾........ 長


人幾咁渺小, 同場出現的話, 人類一早就會絕種


已知既恐龍有 800 多種


恐龍一 D 都唔得意, 真係唔明點解弟弟會咁鍾意


兩隻恐龍飲緊水呀!  件衫係唔係好得先  ^^


排左成個鐘頭隊都冇炸型, 為左心愛既恐龍真係咩都得!


我地準備玩激流話會濕身, 旁邊有雨衣可以買, 小慈小明坦白地承認佢地想濕晒  :)


笑死我喇~~


勁得意 ^^



太肚餓, 去恐龍餐廳食午餐, 好在我地夠人多, 幾個去買野, 幾個去搵位, 幾個負責湊細路


飯後甜品


一定要去睇 Water World, 一日得 3 場唔可以錯過, 幾多人等佢開門


Make way!  Make way!  A Dino is passing through!!


勁攪笑呀!!  D 工作人員係好認真好大聲咁叫大家讓開, 有隻極度凶猛既速龍要送走, 大家快 D 散開!  好掂呀!  樂園好識攪氣氛!  讚!!!


節目未開始前班海盜玩射水氹大家開心, 你睇小慈笑到  :)


真係好精彩


In a country far far away


一齊玩小龍過山車


舊年小慈仲係驚到死, 今年玩過山車玩到笑, 仲話一 D 都唔刺激完全冇野喎


I like to move it move it  梗係要去啦


又度高, 遠遠超過 80 啦


識得玩一定坐船頭



自由行既感覺真係好輕鬆


迷你兵舖頭


笑死我喇  >v<


豹哥 AND 扮靚豹哥



Cute Eyes 呀!!!  水汪汪既一雙眼睛令你忍唔住答應佢所有既要求


凹凸恐龍杯弟弟依依哦哦想買, No 啦, 我唔再 hand carry 杯咁辛苦架喇


迷你兵真係好好笑


唔覺意仲俾我地撞到真正迷你兵出現, 實在太開心!!


Meet 左喇!  Meet 左喇!!!


玩 bubbles 勁 High


大家經常都會錯過呢個門口, 其實大導演史提芬史匹堡就係入面


入去睇佢點樣將一個平平無奇既夜晚變成風雨交加行雷閃電刮大颱風, 唔係講笑, 真係好精彩!


交換細佬


柏苗同小明真係有 D 似樣架


探埋史力加睇 4D Movies


驢友一打乞嚏我地就成面濕晒真係好攪笑


小明念念不忘隻 T-Rex 又去玩多次, 正呀!!  冇人呀!!  頭先要排 45 分鐘而家 5 分鐘咋!!!


樂園 7:00 pm 關門, 臨尾嗱嗱聲玩多轉 Transformer


冇晒人喇



只係左邊場景同右邊場景, 但做到好似我地揸車衝左好多條街咁, 真係好刺激!


樂園開門玩到樂園關門真係好盡慶, 夜晚我地仲去擦番餐勁既 -- 珍寶海鮮


兩姐弟各自買左隻恐龍, 招呼周到自己未食就餵佢地食野


食蟹前要做足準備


黑胡椒蟹呀!!!  So Yummy!!!!


呢款辣椒蟹我就真係辣到食唔到  >.<  另外麥片蝦同荔茸帶子真係好好食, 好正!!


又有飯後甜品


今日真係好開心呀!!!

沒有留言:

張貼留言