2010年7月20日 星期二

小慈 & Toy Story 3

Toy Story 3 一賣電視廣告, 小慈已經雙眼發光話好想睇, 點知我搵黎搵去都係得 3D 版, 小慈一知道要戴 3D 眼鏡就同我講寧願唔睇 @.@  之所以有咁既反應咁就係俾迪迪尼樂園入面個 3D Mickey 嚇親囉, 一開香檳 "卜卜聲" 佢就嚇到成個彈起!!  飛毯俯衝落地佢係會擰轉頭唔睇, 小慈話戴左眼鏡 d 公仔好近令佢好驚.....   皇天不負有心人終於搵到 2D 菲林版, 星期二仲有平飛, 今晚就帶小慈去睇喇 ^^


咁多角色入面小慈最鍾意 3 眼仔, 一見到佢地就會自動 "Woo~~"


開心到笑唔停


即時聯想起迪迪尼, 小慈話佢好耐都冇玩過巴斯光年喇 (我扮聽唔到)


小慈堅持要買爆谷同埋汽水入場, 話咁先似睇戲


Toy Story 3 真係好好睇!!  笑得最大聲仲忍唔住喊個個係我 :P


巴斯講西班牙話個段真係笑死我 :D




正!

沒有留言:

張貼留言