2010年7月25日 星期日

小明 20 個月大

踏入 2 字喇, 係 20 個月既 2 字, 不過都代表好快 2 歲!  上星期六先去學校開新生家長會, 幫弟弟q攞書包, 被舖, 校服, 功課袋, 又再一次聽番新生適生事項.... 感覺又由頭黎過 :)  

全班最細係弟弟, 我真係擔心佢太 BB 坐唔定成日走來走去失禮街坊, 不過校長竟然覺得佢醒目話佢完全冇問題, 承你貴言啦!

20 個月, 弟弟既表達力超強, 不過開口埋口都講英文, 自從學識講 "I want" 真係俾佢由朝到黑都 want 到暈, 最頂唔順既係 I want bread 俾左佢之後咬一啖就 I want 餅餅, 俾餅餅食兩啖就 I want soup!    哼!  你估我係善良既媽媽呀?!  中左佢幾次計之後唔發火當我病媽, 一定要佢食完一樣先一樣!!  衰仔抵死到將自己手上食剩既野走去俾小慈食, 又走去餵爸爸, 有時仲靜雞雞掉入垃圾桶 @.@

試過俾粒車厘子佢轉頭唔見左, 我地即刻總動員反轉間屋黎搵!!  真係驚呀, 上次係玩具箱底發現左一塊發毛芝士餅, 好在有透明膠袋包住黎發毛否則後果堪虞!!  今次我地搵左好耐都搵唔到粒車厘子, 於是我問弟弟擺左去邊?  估都估唔到佢俾個鐵盒我, 真係收埋左係入面!!  原來佢識聽又明我地做咩!!  不過我係勁鬧佢曳曳唔准佢收埋 d 野食, 唔話佢的話一陣佢以為好好玩就弊!


出犬齒罷奶罷左一個月岩岩先回復正常, 今日仲好唔好彩一早要去睇醫生, 尋晚突然燒到 39.6 度!!  本來係爺爺屋企食緊飯都即刻飛番屋企食退燒水跟手掉佢落浴缸, 弟弟只係齋燒, 冇乞嚏鼻水咳仲不知幾精靈, 不過醫生話佢喉嚨好紅, 而家主要退燒先, 觀察幾日可能跟手就會乞嚏鼻水... 唉~


20 個月既弟弟又有進步, 佢學識:

- 講 "Where?" 加攤攤手

我問佢: "爸爸呢?" 弟弟會唱: "爸爸~~爸爸~~ where are you?"

- 講 "I like ice-cream 雪糕" 識分朱古力味同士多啤梨味

- 瞓醒會大叫 "I wake up la"

- 做唔到既野會叫 "can not"  留意個 not 字佢係有 "t" 音架

- 認得及識叫 Woody, Buzz, Hello Kitty, yo yo, crab, fire engine, octopus, CD, DVD

- 識辨別 red, orange, green, blue, yellow, pink, purple, white, black, brown

- 見到 Hippo 會唱 "Oh the hippo hippo", 見到 elephant 會唱 do ra do (JMC 個首)

- 見到落大雨識唱 "rain rain go away, come again another day"

- 睇完 BB TV 會講 "finish 睇完~~" 跟手就會講 "again"

- 識分 there / here, this / that, fast / slow, run / walk / stop

- 識數 one to ten and 1-10 

- 識砌兩塊 puzzle, 會將同顏色既配成一對 (小慈到兩歲半都未識架!)

- 每朝都識叫我 "早晨媽媽" or Good morning

- 超級鍾意睇書, 由朝到黑都會拎本書俾我話 "I want books, open please"

- 最鍾意玩車仔同埋波波

教識佢講 I love you,  我同佢講 "I love You 弟弟", 佢又跟口水尾講一次 "I love you 弟弟", 真係笑瓜我 :DDD


大王與他的寶座


模仿力超強, 小慈家姐做咩佢就做咩




沒有留言:

張貼留言