2010年7月24日 星期六

小慈 4 歲 @ 兒童詩班

唉~~ 又喊呀  @.@  

今日仲要係喊出聲個隻, 好心地既茜儀姐姐陪小慈坐, 我繼續坐小慈後面, 明明收左聲, 諗起又喊過, 足足喊左 15 分鐘!  終於要我出口

我:"小慈, 你返黎兒童詩班係同小朋友玩遊戲同埋唱歌俾主耶穌聽架!  你喊左好耐喇, 唔要再徙時間喊架喇!"

奇蹟地小慈即刻止住眼淚, 聽到我咁講仲點點頭, 肯俾茜儀姐姐拖住出去玩遊戲, 之後再冇喊過, 仲肯笑, 肯唱詩, 感謝主!!  我本來係坐係小慈後面, 見佢 ok 我就行開偷影佢


嘉寧姐姐讚小慈坐得靚唱歌又好聽, 你睇小慈幾開心


送貼紙以示獎勵, 小慈要求嘉寧姐姐貼手背


我要守諾言, 偷拍完又坐番小慈後面

返兒詩咁開心連我都想唱埋一份!

沒有留言:

張貼留言