2015年4月12日 星期日

大尾篤三門仔

一年一度春季大旅行, 提摩太團友經過一輪投票, 大尾篤踩單車放風箏大比數勝出!

呢間單車舖叫雲華, 車多又新淨, 好多架單車連紙皮膠袋都未撕添架!  $70 一架車包 2 小時, 大小同價


小朋友準備就緒


出發!!!


識得踩一定踩上水壩, 船灣淡水湖風景優美


好難相信, 尋日仲落緊大雨, 今日天氣報告都係話有雨, 但上帝聽禱告, 特別係小朋友信心既禱告, 終於今朝一起身已經天氣清朗, 陽光普照, 最適合進行戶外活動, 感謝天父為我地預備最好 ^^


耶穌光都見到  :)


咩款式既單車都有, 前後孖住踩又有, 大細 3 輪車又有, 大包圍載人載貨前面有 seat 位既都有!  而呢架有帳篷既就岩晒劉明叔叔同佩思姨姨, 小慈好奇又要黐埋去坐, 仲非常好腳力可以一個人負重 300 磅踩郁架車, 勁勁勁!


有人幫手睇仔, 我同秋秋拍拖踩單車去!  來回水壩 3 轉, 第二日個 pat 冇左感覺  @.@


Sweet sweet ^^


阮生教緊小明放風箏


今日好大風, 放風箏冇難度


飛得多高, 去得多遠~


素文姨姨仲帶左呢個攪笑汽球黎玩


吹漲個波再放螺旋槳係頂就可以飛上半空


出左身汗, 最爽就係食杯雪糕車雪糕, 不過天氣熱又多人幫襯, 杯雪糕好「林」呀


跟住我地去三門仔食海鮮, 全日都望住個海 ^^


晚飯既餐廳叫水中天, 搵均晒周圍都唔見既?  海邊黎架喎, 得個招牌?  釣魚會???


嘩~~  超級驚喜, 原來有船黎接我地去餐廳!!  小朋友上船喇~


無端端有船坐, 真係好開心


好似去左泰國芭提雅旅行咁呀  :)


路程好短, 再加上開得好快我地被拋起幾次, 好爽呀!


小明搶左個船尾位黎坐, 望住摩打將海水分開, 佢話摩西分緊紅海喎


真係好鍾意隻船


我地上左個大浮台, 真係釣魚場黎架


有好多人係度釣魚, 24 小時營業


好舒服呀呢度


提摩太團既團友扮釣魚喇喂


海鮮餐廳有好多大魚係海水入面養住, 保證新鮮


椒鹽鮮魷  :p


但係呢兩隻龜係點黎既呢?


日落呀!  好美, 好美 :)


我地把握機會影多 D 相


3 pair 母女, 都唔會點攪亂, 似樣架 ^^


我個乖囡  ^8^


開餐喇!!  位位 $200 大小同價, 廚房煮咩你食咩, 唔駛點餸, 白飯任裝


呢位小朋友食完扇貝扮自己著左比基尼泳衣


仲擺出誘人豬嘴, 笑死人咩  ^o^


大滿足!!  我好鍾意個蟹粥呀, 太好味了!!


今日好開心, 好多驚喜, 多謝天父俾我地團契有咁美好既時間  ^^

沒有留言:

張貼留言