2015年4月19日 星期日

9 歲生日要驚喜之跳彈床

生日正日要返學, 於是提前同小慈乖女慶祝.  返完教會我地去北角, 小慈完全唔知呢度係邊度, 黎呢到做咩野, 保證驚喜 ^^


見到喇, 見到喇~  謎底終於解開


等得好心急, 我地去跳彈床呀!


開心到跳起!!


星期日都多人, 如果平日少人應該仲正


除左彈床仲有其他遊戲, 小慈 & 爸爸排隊中~


就係跳海綿呀!  見過跳水員體操員利用海綿練習, 原來呢度都有得玩


小明準備向後跳


點跌都唔痛呀 ^^


海綿大戰!!


女兒當入樽 :)


呢條彈床滑梯都好好玩


好容易就走到上頂


小明做咩拿住個 Mickey 頭?


原來同小慈一齊夾擊爸爸


爸爸寡不敵眾  >v<


跳左成個鐘, 我同爸爸骨頭已經散晒, 小慈小明就梗係話未夠皮!  難得過海, 去搭叮叮~


坐上層夠涼爽


不經不覺叮叮都加價到 $2.3  1990 年收 $1, 1998 年收 $2, 2011 年加價到 $2.3, 都仲係全港最平既陸上交通工具


本來小慈抱怨緊我飲左佢半支可樂, 我一舉機想影佢個衰樣就即刻轉表情, 笑 C 我喇  :D


驚喜完畢, 晚餐由小慈發板, 寶貝囡話要食日式火鍋, 最開心個個係小明, 兩眼發光同小慈家姐講:「你竟然揀左我最想要食既野, 真係太好喇!」 小慈:「我知你鍾意食丫麻!」


芽菜同蓮藕係小慈最鍾意食既野


小慈話生日願望係一家人開開心心, 健健康康


沒有留言:

張貼留言