2015年4月18日 星期六

9 歲生日要驚喜之打 War Game

今年生日就 9 歲, 大家都話係最後一個「單數」生日, 出年就轉字頭咁話!  唔講真係唔覺喎, 1-9 單位數 , 從此以後就全雙位, 咁真係要好好慶祝下噃 ^^

時間真係過得好快, 9 歲既小慈係一個好家姐, 非常非常愛錫弟弟, 有時見佢同弟弟相處, 我覺得佢做埋我既角色, 做左一個小媽媽咁去照顧、憐惜弟弟.  好重視其他人既感受, 將人地既快樂放係自己之上, 做好多野去氹人開心, 好純真, 好易話為既一個人, 小慈真係好乖!  就算係生日問佢想點慶祝, 小慈都可以答我冇所謂 @.@  我咪激佢話, 「咁呀.  咁算架喇喎, 唔慶祝架喇噃!」 激到佢係咁跳: 「喂呀!  我都唔係咁既意思!  一年得一次生日架咋! 媽媽呀~~~」  咁你想點丫?  小慈: 「媽媽, 不如你俾 D 驚喜我丫!」 ...... 幾似 D 老細話自己唔知自己想要咩, 你幫我諗下我想要咩, surprise me .....  唉..... 咁睇得起我!  唯有搵 D 佢未做過既野去 surprise 我既寶貝女啦!

9 歲生日要驚喜 -- 打 War Game


呢個場係長沙灣, 要識途老馬先搵到


成枱都係武器 :)


打 war game 梗係要一大班人先好玩啦


弟弟幫手做示範, 一定要戴眼罩, 不能近距離開鎗


中左鎗要蹲下數 10 秒先可以再開始


大人唔會跟入去, 靠睇呢 3 部 CCTV 睇戰場既情況


我好鍾意柏弦爸爸影既呢幅相 -- 食大茶飯 ^^


隔離枱既姐姐哥哥射 BB 豆, 重裝備好多


12 位小朋友分成兩小隊, Team A 成員包括小慈、小明、Bernard、Enson、Jackco and 搴搴


Soldier are you ready?


Team A Team B 大合照!  成隊車路士打 war game 好爆笑!  下次應該帶兩套唔同色既波衫方便分敵我


戰區!!  小慈小心唔好殺錯良民呀!


個戰場好逼真!  Team B 唔知呢左去邊, Team A 快 D 搵地方佈陣啦!


小慈呢左入浴缸  >.<


小明呢埋梳化後面


走向神秘未知既地域


發現敵軍!!!


一見多人圍捕, 小明次次都好醒即刻蹲低扮中槍, 再趁機密密入子彈


每場戰役歷時 30 分鐘, 賽後檢討稍事休息又繼續, 今日總共玩左 3 場成班小朋友係入面喪跑, high 爆!


唔夠皮啦!  下次組夠人又玩過 ^^


除左玩, 我地一班由細識到大既朋友仔梗係要食餐飯慶祝生日啦, 大家都 9 歲了~


2 圍包廳, 好有飛屎 :)


各自各精彩, 睇波既睇波


玩 UNO 既玩 UNO


玩小遊戲既又一組 (小明係真係鍾意埋家姐堆架  >v<  )


遊戲姨姨 Shirley 仲帶大家玩估領袖


估唔到 9 歲既呢一日, 小朋友終於可以自己一枱, 感動!  感動!  爸爸媽媽有餐安樂茶飯食


Happy Birthday to you all!!!  冬晴 3.20; 搴搴 4.2; 熙熙 4.3; Enson 4.11; 巧巧 4.15; 小慈 4.20; 柏弦 5.17


細佬們爭住吹蠟燭, 熙熙極力阻止最細既琛仔, 勁攪笑  >v<


終於要一人吹一次, 小明吹到變金魚面 ^^


都唔夠, 排隊搵多多姨姨再吹, 笑 C 人喇!!


Shirley 姨姨好有心機將 D 相砌埋一齊


Happy 9th Birthday :)




每年一個數字蛋糕, 多人先食得晒架


Happy Day!!  祝各位小朋友身體健康, 讀書聰明, 醒目過人, 兄友弟恭, 孝順父母, 開開心心!!

沒有留言:

張貼留言