2015年4月26日 星期日

盪鞦韆

成日都笑弟弟輪盡, 其實佢係冇咩機會做運動就真!  放學返屋企都日落西山, 趕功課食完飯都夠鐘瞓, 體育堂又唔係日日有, 於是叫做盡人事地報體操班、武術班、游水班等佢有機會郁下.  而家既小朋友真係同我地細個好唔同, 我地細時好似每日都好多時間玩咁架, 睇電視玩玩具落街跑好耐都唔天黑格?  可能就係返半日同返全日學既分別, 時間唔見駛.  平日冇機會, 唯有等星期六日啦, 但公園都唔係個個星期有得去, 天氣唔好就困係屋企, 所以, 路過我地都會盡量俾佢地玩~

今日天朗氣清, 第一時間去公園, 兩姐弟最鍾意玩鞦韆


每一次, 小慈都做示範教弟弟打鞦韆, 幾時踢腳, 幾時縮腳


腳仔冇力既小明學唔識仲要人推, 今日推到我手軟咪唔理佢等佢個鞦韆冇力停低就閃人啦, 點知等極個鞦韆都唔停既?  原來小明終於學識盪鞦韆, 踢腳既時間終於岩喇!!!!!!!


佢自己都好滿意


Yeah!  我終於唔駛再推佢喇 ^^

沒有留言:

張貼留言