2015年4月20日 星期一

9 歲生日要驚喜之生日禮物

清早起來看, 小慈 9 歲喇!!!!!!!!!  雖然要返學, 但心情靚爆 ^^


小慈家姐, 生日快樂!  祝你身體健康, 讀書聰明 ^^


9 歲既社交能力真係唔錯, 小慈收到同學送既生日禮物, 仲要係 hand made!!  小慈非常驚喜 :)


就係呢位好朋友周綽楠送架!  古靈精怪 ^^


仲有 Joey 姨姨送既禮物, 真係有心, 多謝晒  ^8^


小慈話生日一定要食 buffet、切生日蛋糕同埋收生日禮物, 好好好, 點話點好


開餐喇~~


用刀叉切鮑魚, 夠晒矜貴 ^^


弟弟唔識切, 要爸爸幫手


將肉切到咁薄原來靠機器, 好神奇呀!


主打海膽製品, 但我想食海膽刺身就冇, 全晚我最欣賞花膠響螺燉湯


酒店每晚都切一條三文魚, 肉質真係有分別架


食飽飽, 主角出場!!  趁寶貝女去洗手就放蛋糕上枱, 小慈返黎時見到好驚喜, 擘大個口  :D


Little Miss Birthday  件衫專登買俾小慈女架 ^^


太開心, 話要彈首歌俾大家聽  :)


We Love You very very much, Grace!!!  Happy Happy Birthday and every single day!


天父錫、爸爸錫、媽媽錫、弟弟錫、Vicky 姐姐都錫!  乖就多人錫又抵錫既 ^^


酒店借左支火鎗俾我地, 開心到點完又點, 蠟燭吹完又吹  ^v^


弟弟梗係唔執輸啦


其實係太飽, 但小慈話主角一定要食朱古力牌, 仲問我隻「小慈」係咪我寫?  話好似我 D 字喎  :)


遇上羊仔


小慈話佢冇眼個樣好怪



返到屋企就問我羅禮物, 梗係有預備啦, 點捨得令我寶貝女失望先得架!  不過開始難買野, 屋企毛公仔太多唔會再買, 玩具一來好多, 二來冇時間玩, 三來年齡唔大唔細冇咩岩佢, 又講到明衫褲鞋襪食物唔係生日禮物, 唯有向實用既野進發但又要得意喎, 都真係搵得幾艱難下


一望就知道係盞燈


要出動爸爸幫手搭線, 當然冇咁簡單啦


登登登櫈~~~~~ 亮燈儀式開始


幻彩詠小慈...... 房  ^^


用 USB 播歌音色出奇地好, 小慈最鍾意唱詩歌, 特別係學校早會教既佢更鍾意, 即刻攞詩歌紙出黎對住唱


小慈極度鍾意份禮物, 錫左我 9 啖, 仲話係佢 9 年黎收到最好既一份生日禮物!  真係好鍾意好鍾意, 話鍾意到冇野可以報答番我喎!  傻妹!

媽媽爸爸見到你開心得咁緊要, 已經係最好既報答啦!

Happy Happy Birthday 我既乖女  ^8^

沒有留言:

張貼留言