2010年10月16日 星期六

迪士尼黑色世界

重陽節公眾假期, 難得小慈唔駛返體操班連兒童詩班都放假, 咁得閒梗係要搵 d 野攪!  問小慈想去邊度玩, 小慈答: "如果好天我地去迪士尼啦!  落雨我地就留係屋企好唔好呀?"  一言為定 ^^ 

落左幾日雨但小慈一 d 都唔擔心, 因為佢有祈禱天父會俾佢星期六好天!  又真係喎, 今日天氣報告話間中天晴, 太陽伯伯 long time no see 呀!!  不過等呢兩隻豬仔瞓醒晏覺, 入到迪士尼已經 3:30pm!  好在有全年通行証唔係實同佢搏老命咁玩 @.@  今日抵玩架, 黑色世界 11:00 pm 先關門, 唔叉足電我怕小慈小明捱唔到咁夜!  


泊車行入迪士尼門口呢段路我覺得好遠好辛苦, 都唔明點解唔可以前 d 落左客先呢?


好在兩姊弟而家曉行曉走唔駛我抱


小慈嫌弟弟行得慢要拖佢行快 d!!  小明真係好悠閒架, 一塊葉都能夠引起佢既興趣, 行下停下又摸下咁


See?  影緊相弟弟都可以望到天空有飛機!  小慈個樣好無奈.....


終於行到去噴水池, 仲有條大直路


入到樂園岩岩好可以睇巡遊, 兩父女席地而坐好攪笑


小明見到咁大隻 Mickey 好興奮


攪笑既 Flamingo


Woody and Jessie 出場弟弟大叫到我耳膜穿咁滯 @.@


黑色世界主題係萬惡之后黑巫婆, 周圍都係佢 d 同黨


樂園好多妖怪出沒, 小慈小明表示怕怕驚驚, 我地留係幻想世界玩


影張 3 個都望鏡頭係好高難度既


玩慣玩熟既我地完全知道行程點安排, 人多既樂園最好排隊睇表演, 而家三父子食住爆谷等睇米奇金像獎!  今次我地坐到第一行, 小慈小明睇得特別投入開心, 除左鐘樓陀俠, 連小明都識晒金像獎入面既迪士尼朋友, 高飛出場小明尖叫令到高飛即刻同佢揮手, 更加估唔到既係小明鍾意主持人 Bi Bi, 同我講 "Bi Bi 唱歌好好聽呀~~~"  爸爸話佢有眼光鍾意靚女 ^^  小明唔怕大聲唔怕黑唔怕大公仔, 迪士尼真係好岩佢架!


小慈好唔想睇夜光鬼魅巡遊因為好驚妖怪, 但我好想睇, 於是叫小慈呢埋係爸爸度唔想睇就合埋眼睛, 小慈果然呢到米妮出場教跳舞先開番眼睇, 有冇咁驚呢?! @.@


同舊年一樣, 南瓜王阿積率領一班妖怪出黎攪鬼!  我地專登係明日世界門口睇巡遊, 巡遊一完就跑去玩巴斯光年, 真係冇人排隊, 到我地玩完出黎條隊已經要排 30 分鐘了, yeah


小明今日做左明星!!!  佢去到邊度都聽到有人話:

"呢個靚仔好過癮呀!"  "好得意呀!"  

成班大人圍住同佢玩, 又用相機追住影佢相, 連 mean 左好多既迪士尼員工都主動俾貼紙佢!!  唔知係唔係弟弟件夾衣著得佢好睇所以 d 人咁瘋狂呢?  


細細個就引埋晒 d 狂風浪蝶, 年齡由 16-36 歲不等, 男女通殺但 90% 係女性....

沒有留言:

張貼留言