2010年10月22日 星期五

老公生日打風

老公一年一度既生日遇見超級颱風 "鮎魚"!!  呢個風行蹤飄忽全港進入高度戒備, 但我就真係唔覺有咁勁, 小慈無端端兩日唔駛返學尋日仲可以落公園玩, 今日有微雨濕濕地先冇去

本來諗住同秋秋出去鯉魚門食飯慶祝但怕水浸, 魚船又因為打風返晒埋岸怕且冇咩海鮮食, 都係留係屋企安全 D!  好!  就等我大顯身手煮西餐俾壽星秋秋食, 呢度係我尋日去一田買既材料, 大型超市真係好方便, 佢開係我樓下就好了


唔知點解我形住呢隻先係啡磨菇, 買個時都係咁諗, 影相先見到佢叫紐西蘭燒烤菇, 算啦, 用攪拌機打碎左唔覺既


See?!  唔覺呢!  話時話我覺得我既磨菇湯好香滑!


伴碟既薯蓉我落左牛油, 鮮奶, 蒜鹽, 真係好香好好味呀!


呢個就係我既迷你焗爐仔, 頂住先啦, 法包正在焗製中~~


鵝肝醬配法包, 買埋香草蒜蓉牛油俾小慈小明!  食住頭盆先, 小慈非常好奇我地搽既鵝肝醬係咩, 俾佢試左少少之後就即刻唔要香草牛油, 不停話鵝肝醬好好味, 真係超級識貨呀!


小明就對脆卜卜既法包愛不釋手


LE CREUSET 坑紋煎 pan 出場~~~~~~~~~ 果然正方形好好用!


主菜上碟 -- 加拿大香蒜黑椒肉眼扒配薯菜


我低估左 LC 既熱力, 大火煎完兩邊原來已經 6 成熟, 塊扒又唔太厚所以已經有 d 燶, 好在係 LC 咋, 而家係皮脆, 裡面 d 肉冇變牛肉乾柴皮, 第二塊我煎完兩邊就熄火, 肉非常鬆軟汁又多, 但表面就起唔到坑....  Any 肥, 秋秋都食得好開心, 佢話係我煮既就好食喎 ^^


甜品係椰汁西米露, 凍既!  聽日去九龍城街市睇下仲有冇芒果整芒果西米露先!


小明食左半碗薯蓉, 小慈都好俾面我食左半塊扒, 非常鍾意用刀叉切野食, 連紅蘿蔔仔都要切!  今晚佢地個個都食左好多野, 唔怪得 d 西人食西餐個個食到肥獅大隻啦~


Happy Happy Birthday my 老公!!!  Love you!

沒有留言:

張貼留言