2010年10月20日 星期三

20.10.2010 小慈 4 歲半

今日係一個好特別既日子  20.10.2010  咁岩又係小慈 4 歲半正日生日!!

4 歲半既小慈真係超級可愛, 識 d 唔識 d 咁成日都爆出好多笑話!!  好似今朝我問佢:

我: "點解班主任郭老師個肚越來越大既?  

小慈答: "佢食左好多野丫麻!"  

我: "郭老師有左 BB 呀!"  

小慈: "下? 又黎?  佢已經有一個哥哥架喇喎!"  

我: "即係好似媽媽咁, 生完小慈再生多個弟弟羅!"  

小慈: "我鍾意媽媽生我先呀!"  

有得你揀既咩, 傻妹!


冇咩特別慶祝, 只係估唔到我同老公都不約而同地買禮物送俾小慈!  最開心個個梗係小慈啦, 開門見到我同爸爸大包小包咁入屋已經雙眼閃令令, 咩日子呀今日?


我送左隻粉紅色既史迪仔手錶俾佢, 冇計啦, 小慈呢期鍾意, 佢之前個隻錶無端端長短針鬆晒我估係跌爛左, 問左我好多次可唔可以買過隻俾佢

小慈見到隻錶既反應: "嘩~~  係我最鍾意既粉紅色呀!!"


爸爸竟然買左 3 份玩具咁多!!  You win!


弟弟即刻對 little green man 愛不釋手


係搖控三眼仔黎既, 一隻係隊長, 另外兩隻有磁石會吸住一齊行, 好過癮


爸爸諗過有 3 隻咁多, 弟弟攬住兩隻小慈都仲有一隻玩, 唔駛爭!


第二份係接龍 -- 全圖片連弟弟都識玩


質地係厚身膠, 包裝又精美, good choice!


好玩


第三份係康樂棋 


爸爸一直擔心小慈既數學概念唔叻要 train 下佢喎


呢幾份禮物都買得好有心思, 爸爸, 我好欣賞你呀 ^8^

沒有留言:

張貼留言