2010年10月26日 星期二

學校周主任

小慈班主任郭老師有左 BB, 而家周主任間中都會入班幫手, 主要係教小朋友執筆寫字, 佢對小朋友都好有要求, 一定要坐姿靚, 枱椅岩高度, 執筆手勢要正確, 連小朋友用既鉛筆都要講究, 最好用粗身鉛筆 or 執筆膠, 中華牌鉛筆太幼未岩呢個歲數既小朋友用, 周主任好重視 "開頭", 一開始寫字寧願花多 d 時間執靚個姿勢先, 習慣左就好難改, 我絕對同意, 所以下意識地我冇教過小慈執筆, 而家老師教一學就入晒腦!


今日小慈放學返黎話: "周主任今日鬧我呀!"

我: "話你咩呀?"

小慈: "佢話我唔記得交通告呀!"

我: "你唔記得係通告袋攞出黎呀?"

小慈: "係呀"

我: "咁你俾周主任話有冇唔開心呀?"

小慈唔出聲

我: "拿, 下次你可以同周主任講我唔記得左攞出黎, 我唔係有心架, 周主任你唔好嬲啦, 你唔係專登唔攞出黎, 你係真係唔記得係唔係?  你唔講清楚周主任唔知架!"

小慈開心番 d, 話: "而家唔可以叫周主任做周老師架喇!"

我: "點解既?"

小慈: "因為佢讀左好多書丫麻, 讀左好多書就可以做主任架喇!"

爸爸插嘴: "咁你讀多 d 書都係郭主任喇喎?!"

小慈: "嘩~~~~ 亂咁講野呀你!"

我即刻爆笑! 爸爸個樣幾咁無辜呀 XDDDDD


小慈參加到學校既藝術班, 逢星期一放學上堂, 每堂都有作品帶番屋企, 幾靚架~


恐龍仔磁石貼 2 隻, 形神俱備, 掂呀!


沒有留言:

張貼留言