2010年10月15日 星期五

小慈趣聞

我係屋企同老公傾偈講笑講左句普通話, 小慈聽到竟然搭訕:

"媽媽你做咩講普通話呀?  你係普通人黎既咩?"

************

同小慈玩猜包剪鎚, 幾次都係我出包佢又出包, 我出剪佢又出剪, 於是小慈話:

"媽媽, 我出剪你要出包先岩架麻, 你都唔識玩既!"

***********

小慈近來好鍾意坐車頭, 指住冷氣制問爸爸咩黎之後, 小慈話:

"紅色係熱 d 藍色係凍 d 呀?  我好鍾意凍架, 不過我唔會攪既 (指個制), 冷氣太凍會好易病架麻!"

**********

呢幾日天氣涼屋企開窗開風扇, 點知一開窗弟弟又俾蚊咬對腳又一達達, 小慈見到就話: 

" D 蚊真係好鍾意咬弟弟喎!  D 蚊都鍾意咬我架, 我咁香又得意梗係鍾意咬我啦!  天氣凍就冇蚊架喇, 係唔係呀媽媽?"

*********

著鞋準備返學, 小慈著完鞋之後個樣怪怪地話: 

"隻鞋入面有 D 野硬硬地呀!"  

於是我叫佢倒出黎睇下, 噹朗一聲跌左個一蚊出黎!!  @.@ 小慈雙眼反白即刻大叫: 

"弟弟!!!"  

呢單野原來係弟弟做既!!  繼上次放車厘子入保嬰丹盒後今次又一新傑作 -- 塞錢入你鞋 XDDDD

********

小慈學校黎左兩個新同學, 係孖仔黎既, 一個叫鐵棟, 一個叫鐵樑, 我問小慈識唔識分佢地兩個呀?  小慈話: 

"佢地兩個真係一模一樣樣架!  郭老師同陳老師都唔識分, 佢地自己都唔知自己叫咩名呀!  可能要叫佢地媽媽黎先得呀!"

*********

自從上次俾小慈試用較剪, 點知佢剪左一陣手指就起水泡!  之後我就好少俾佢玩~

開家長會, 郭老師話小慈用較剪冇信心, 於是我又俾番多 d 機會佢試, 通告呀, 回條呀, 一張半張紙都會叫佢幫手剪, 而家話自己好大個, 樣樣都要自己做既小慈, 我都提左佢要有大人陪住先可以攞較剪啦, 容咩易係屋企自己攞黎玩, 弟弟學佢咪大獲?!! 

尋日放學小慈好緊張咁同我講: 

"羅晉城好曳呀!  佢用較剪剪自己 d 頭髮, 又剪爛左 d 衫, 張老師好嬲咁鬧佢要坐埋一邊冇得上堂, 仲唔俾佢放學添呀!!!  較剪好危險架麻, 唔可以自己攞黎剪自己架麻, 係唔係呀, 媽媽?"

小慈既童言童語真係好可愛, 有時聽到真係笑爆嘴 :DDDD

出街食壽司就最開心


自拍中


近來弟弟都好鍾意坐 high chair, 可以坐定定 1 個鐘頭以上, 坐靚靚慢慢食, 好識嘆~

今晚食左 PUFF, 枝豆, 燉蛋 & 2 件三文魚子壽司, 對於已經飲左奶奶先出街既佢真係都算多!  個樣滋味到連手指都 lam 埋 


開心~

沒有留言:

張貼留言