2010年10月25日 星期一

弟弟 1 歲 11 個月大

就黎 2 歲既弟弟真係力大無窮!  雙手可以扭斷 Jessie 條頸, 拗斷手指尾咁粗既膠鼓棍, 木盒又可以踩爛, Woodstock 隻眼又可以俾佢撕走, 所有車仔唔係甩左車轆就係冇左車頂, 份份玩具都唔齊, 唔係俾弟弟收埋就係已經無聲無息地掉左落垃圾桶 @.@  最經典既 "藏參" 地點唔係鞋櫃, 唔係琴底, 唔係 Thomas 車箱, 唔係背嚢, 而係 Hippo cushion!!  我睇住佢靜雞雞拉開 hippo 後面條拉鍊收埋 d 野再拉番好條拉鍊!!!  好在俾我見到, 如果唔係真係搵一世都搵唔到呀~~  破壞力同創意都非常驚人 @.@


我嬲架!  最唔鍾意屋企七國咁亂 d 野又整爛唔見, 但偏偏每日都發生!!  有時真係睇唔開會鬧人, 弟弟見我發火就會成個人僵直好似俾人點穴咁, 雙手爪衫, 雙眼碌大直望, 嘴角向下隨時想喊咁樣 (微表情呀)  見佢咁既樣我次次望到都想笑, 但又要忍住鬧埋先, 幾痛苦呀!  X_X  

我同弟弟講: "玩具爛晒我唔開心呀!"  

弟弟答: "唔好喊呀!"  跟手走去攞紙巾幫我抹眼淚, 吹漲~~~~

不過有時弟弟都唔認錯, 我問佢邊個掉玩具?!  弟弟會答我: 

"我都冇!  唔係呀!"  

然後逃之夭夭, 絕對唔會企係度俾機會我話佢, 問佢 d 玩具唔見左, 係邊度呀?  弟弟答: 

"我幫手搵丫!"  

搵搵下又俾其他玩具吸引走左去玩, 好唔可靠


今個月開始, 每逢弟弟瞓醒我地就會移開床爛, 等佢自己可以爬上床攞床頭櫃 d 書睇, 佢真係好鍾意睇書, 每次都夾住 2-3 本要我讀俾佢聽, 同小慈一樣都係好心急揭書, 有時我都未講完佢已經揭左下一頁, 有次聽到小慈問書 

小慈: "What is this?"  弟弟一一作答 

問到唔識答既地方, 老實既弟弟話: "I don't know!!"  

小慈答: "唔識唔緊要, 小慈家姐教你, 聽住喇....." 佢兩姐弟真係好可愛 ^^ 


唱歌方面有顯著進步, 上個月仲係 hmm 既音居多, 而家成首 ABC song A-Z 都唱岩晒, 佢又好唱口, 成日都好似開籠雀咁不停講不停唱, 首本名曲有: 

Which way / Birthday song / 5 little duck / 5 little monkey / Who stole the cookie / Old McDonald

中文歌有滴滴嗒 / 我是一個大蘋果 / 太陽伯伯, 佢把聲都幾好聽 ^^ 

有次臨瞓仲好笑呀, 弟弟同我講: 

"我想 abcdefg 咁樣呀!" 

原來佢係想我唱 ABC song 噯佢瞓覺 :)  

食食下飯無端端指住鋼琴話: "我要練琴呀!"  

真係小慈都冇佢咁積極, 教佢分高低音, 低音牛牛同高音雞雞, 自彈自唱仲自讚話好好聽 XD


發音都唔錯, 外人大多明佢講咩, 雖然都仲係英文居多, 之前講過 "巴斯光年" 個光字發音準過好多大人, 今期仲識講好難發音既 Cookie Monster, 小慈個時都要 2 歲幾先講得岩!  仲有講 "姐姐 holiday, bring key" B 音都準, 多得工人姐姐成日同佢傾偈仲教佢分 it's bright, it's dark 


學識 jump, 雙手舉起牽動一隻腳離地佢當自己 jump 左 :DDD  亦開始有表演欲, 會叫我講: 

"我地 N1 郭恩明出場咁丫~~~" 

問佢表演咩俾大家睇?  弟弟有時會唱歌, 表演 jump, 又會話 "程尋磨較叉燒包" 但佢次次都淨係識出包

佢唱 Nobody nobody but you 先笑瓜我, 識改歌詞做 nobody nobody but 屁股 pat pat, 肯定係小慈教佢架啦  XDDDDD


睇麥兜學識 "較剪腳, 唉呀~~"  次次都同小慈玩到卡卡笑, 仲指住小慈話: "小慈好攪笑呀!"  

笑到咪晒眼合埋嘴但咇左個酒凹出黎個樣最似我 :)


依然係好嗲我, 我係屋企就絕對唔俾我離開梳化, 我行去飯枱都即刻拖我走, 我入廚房飲水仲喊住拉番我出黎, 成日都怕我走左去, 一定要我係佢既視線範圍!  有時坐係佢隔離都會話: 

"我要拖住你~~  我要媽媽抱!  我坐呢邊呀!"   

有時我會檢討係唔係我陪佢既時間太少?  成日來去匆匆攪到佢對我冇咩安全感?


與爸同床, 弟弟個頭岩岩沖完涼未梳, 有凌亂美 :DDD


學識咋瞓


今日自己爬枱又跌親個雲精 @.@  佢完全唔叫痛攪到沖涼撥開 D 頭髮先發現!


大頭 B!

沒有留言:

張貼留言