2010年10月28日 星期四

姐弟夾衣

Suddenly 就跌到去 15 度, 俾 d 時間大家適應好喎 @.@  好在我都非常有效率咁一晚執好晒全家既轉季衫, 仲剩番幾件短袖以備不時之需  

不過小慈已經病左啦!  弟弟 d 咳岩岩先好番又輪到小慈成晚咳, 話凍就凍真係令人措手不及 @.@  真係好怕佢地咳, 弟弟試過一咳就咳左 2 個半月仲俾醫生恐嚇會變哮喘!  所以佢地一起咳就即刻睇醫生以免夜長夢多!  吩咐工人姐姐放學直接帶小慈去睇醫生唔好等我放工先去, 都未放學老師就打電話俾我話小慈係學校肚瀉左 2 次!  唔係咁大滯呀?  難度感冒菌入腸??!!  要講埋俾醫生聽先!

另外, 老師仲話學校進行 "愛運動獎勵計劃", 每日都要小朋友係學校進行 5-10 分鐘帶氧運動, 今日就係學校跑圈, 記得小慈舊年係學校玩競技比賽, 只係將豆袋由一邊放去另一邊來回跑左幾次, 當晚小慈返屋企不停話自己對腳好痛, 瞓瞓下仲喊醒, 估計係小慈平時少運動所以一跑起上黎就容易肌肉酸痛!  細心既老師咁都記得, 仲即刻將小慈係學校跑圈匯報我知, 老師好錫學生, 小慈真係有福氣!  不過我同老師講今時唔同往日架喇, 小慈參加左體操班每個星期六導師都會要小朋友跑 10 個圈做熱身, 有鍛鍊而家冇咁水皮 XD


今晚返到屋企眼前一亮!  弟弟著左件夾衣真係好可愛啊~~  我係有夾衣情意結既, 之前買左好多夾衣俾小慈著, 估唔到而家弟弟著得番晒真係抵養!!  我又唔覺弟弟咁高大威猛, 因咩解究佢可以未夠 2 歲著到 小慈 2 歲半既衫呢?  Any 肥, 好在弟弟大隻 d 早左半年著得落咋, 佢地一個春天出世一個冬天出世, 好多衫接唔到就徙架喇, 而家物盡其用幫媽媽慳錢 :D 


小明 1 歲 11 個月


小慈 2 歲半


真係好岩身


分唔分到佢地呀?


沒有留言:

張貼留言