2010年10月1日 星期五

2010 國慶美食大會

一年一度國慶 party 我地又上柏弦屋企攪攪震, 一班小朋友定期都會見面, 企晒係度專心打遊戲機

柏弦屋企應有盡有

小明就唔理咁多, 見到枱面有咩都要食


小慈都勁食珍珠提

開餐喇~~ 開餐喇~~ 今晚每家預備一至兩款食物, 有我既沙薑雞腳, 靚媽們的雞翼, 生果薯仔沙律, 焗雞脾仔, 意粉, 炒飯

仲有海鮮


精彩既飯後甜品: 自制酥皮奶黃月餅


咁多架生整咩呀?


柏弦媽準備左 3 款得意雪糕杯氹小朋友, 因為雪糕好快溶又柏弦媽得一對手既關係, 我同搴爸各自整左一個, 左手邊個杯係我整既粉紅色乳牛, 右手邊係搴爸既 Number 1 廚師


小慈見到杯雪糕 "嘩~~" 左一聲好開心, 我都覺得好靚好 cute ^^



一人一杯食到 lam lam 脷, 小朋友食雪糕個樣真係好攪笑


整古做怪


多謝晒柏弦媽今晚真係好開心, 攪到你間屋七國咁亂真係唔好意思 :P

沒有留言:

張貼留言