2010年10月10日 星期日

恆叔叔新居

老公有兩個好兄弟 Tony and 阿恆, Tony & Wing 遲我地半年結婚, 有個女心語細小明一個月, 而家又陀緊另一位千金出年 2 月出世; 恆 & Irene 就今年 6 月新婚, 而家先至得閒招呼我地上佢地新屋玩, 好兄弟如今都各有家庭, 今日 10 年 10 月 10 日十下十下難得一聚 ^^

小慈非常專心睇緊恆叔叔結婚影帶, 不停叫: "爸爸係入面呀!!  呢個係你黎架!!"  超攪笑


三個小朋友一齊玩, 小慈係大家姐, 佢做咩小明心語即刻跟住做


小明 natural high 簡直係賓至如歸, 係恆叔叔屋企跳梳化 


又打關斗


仲用窗簾布玩 pee-ka-bo


興之所致走去咀心語妹妹, Tony 叔叔眼都凸埋!


落街玩, 小慈問我: "點解架車唔郁既?  係唔係要入錢架?  我地有冇錢呀?"  
我望住佢唔出聲擰擰頭示意唔會入錢, 小慈又冇咩喎


呢架係兩座位私家跑車, 小明你逼唔入架喇~~


Tony 叔叔見有 3 個小朋友咁抵玩, 即刻入左 $10, 馬仔曉行喇~~


開心到小慈不停咁笑


小明就好緊張唔知發生咩事


咁活躍既小朋友希望唔好嚇親恆叔叔 & Irene 姨姨, 快 D 添番個啦!

沒有留言:

張貼留言