2010年3月22日 星期一

My Sweet Birthday

今日係我既生日, 又係星期一, 於是我同秋一齊攞假黎個 long weekend ^^  每年我既生日因為係春分都勢必落雨, 今年竟然天朗氣清仲有太陽, 只係遇上史上首次沙塵暴, 塵封香港, 空氣污染指數仲錄得 500 !!  爆晒標, 不過都無損我地去沙灘既雅慶~~


我同秋秋已經 5 年冇拍拖去沙灘, 自己都好耐冇影過單人照


偷得浮生半日閒, 今日成個沙灘都冇人


沙灘 d 沙涼涼地好舒服


呢位仁兄周圍行想做咩呢?


以為秋秋寫 Happy Birthday 點知寫左呢句


老就老土少少, 但我非常之受落~~ 霖晒  ^8^



執左幾粒南北杏同珊瑚礁俾我做生日禮物


夜晚去西貢食海鮮, 係電視見得多都係第 1 次幫襯


點少得 my favorite 芝士焗龍蝦 :P


仲去埋滿記食糖水


真係飽到行唔郁, 好滿足


屋企仲有我對乖仔乖女等緊我


我愛我的家!!  幸福的家!!  生日更蒙福!!  感謝神!!



沒有留言:

張貼留言