2010年3月25日 星期四

弟弟 16 個月大

1 歲 4 個月既弟弟又有進步 ^^


- 每朝 7:30am 飲完支奶就會 "媽媽媽媽" 咁叫住推門入黎搵我, 準過鬧鐘!

- 分得開爸爸媽媽, 不過好有性格地, 我叫佢叫媽媽係唔睬我, 睇圖書見到貝兒就叫佢做呀媽 @.@ 

- 學識 Knock Knock 敲門

- 聽到我講 "走喇" 自己會去鞋架攞鞋仔示意我幫佢著, 跟住去拉大門個門柄 

- 由廳去房 or 由房出廳, 弟弟都會好有交帶咁同我地講 Bye Bye 先會行

- 睇到我訓話小慈時會好緊張雙手抽住自己肚腩 d 衫, 神色凝重咁聽埋一份

- 見到小慈喊會用手摸小慈個頭表示安慰 (超乖)

- 自己喊係會擘大個口靜音 5-8 秒, 谷到塊面紅晒嘴唇變紫色咁先喊出聲 @.@

- 講 "No" 時係好重語氣同埋好用力咁 fing 頭, 爸爸話好 man 呀!

- 鍾意玩公仔, 跌左公仔落地會錫番佢地仲會攬住搖搖下咁噯佢地

- 想要一樣野會指住, 然後嘰哩咕嚕七情上面咁示意想要, 再拉人去幫佢

- 可以坐定定玩半個鐘以上玩具, 最鍾意玩 Pooh 茶煲 / Elmo 醫生玩具 / 木砌火車

- 認得 Winnie the Pooh 識講 "Pooh Pooh", Piglet 就叫做 "Pig"

- 認得及識講 back pack, Minnie, (ba)nana, Papa (Jelly)

- 識講 Up & Down, bath,  抱抱, 爬, 抹抹抹 (嘴), Oh No, 唉呀~~

- 一首歌聽完係會大叫 "Yeah~~~~"

- 玩完豬仔車 / 搖小馬 要落地時, 會伸隻手出黎好似老佛爺咁要人參扶 :DDDD


小慈: "弟弟好傻架, 咩野見到成日都笑~~"


無錯, 弟弟係真係成日都笑, 令到望住佢既人都會笑埋一份, 個個四萬咁口 ^^

沒有留言:

張貼留言