2010年3月14日 星期日

與林氏兄弟暢遊迪士尼

約左好多次, 雖然大家都有年票但好少約埋一齊玩, 今日天氣都唔錯就同柏弦柏橋一齊去迪士尼 ^^  今日有 22 度真係好溫暖, 好難想像上個星期仲係得 8 度咋!!  


未出發小慈已經問我可唔可以去迪士尼玩水, 我之前同佢講過天氣凍係唔玩得因為會病, 好記性既小慈梗係記得啦, 不過個衰妹又要驚又要玩



你睇弟弟個樣幾趣緻!  我是誰?  我在哪?  我企係度做咩?


終於出水喇~~


豪邁奔放既弟弟, 拍水拍到成面濕晒


係成身濕晒至岩


真係由頭濕到落腳不過開心到飛起!  下次準備得再好 d 要俾雨衣佢地至得


你睇弟弟幾開心, 連招積樣都出埋


大家都係細佬, 柏橋真係好乖, 睇佢同弟弟坐姿既分別就知道


4 個小朋友一齊望鏡頭係好高難度


有伴玩真係好開心

沒有留言:

張貼留言