2010年3月6日 星期六

爸爸舊公司同事團拜

雖然新十五都過埋, 不過有心唔怕遲最緊要熱鬧開心, 我地今日又團拜 ^^

呢班秋秋既舊同事係非常攪笑既, 佢地真係好好玩, 難得既係佢地已經冇人留係舊公司, 但友誼常存已經變成真正既朋友, 令人好感動!!  今日有 23 個大小朋友, 係得 Connie 姨姨屋企夠位裝晒咁多人!  多謝瑤瑤姐姐借出波波池, 小明玩到好 high~~


全場最細既 3 個小朋友


你睇我地既晚餐幾豐富!!  秋秋既水餃係熱賣之一, 多謝大家賞面!


Carol 姨姨教小慈包手卷, 呢個 idea 好好, 有得玩有得食又好味


等食既小慈等到伸晒利


原來呢條手卷小慈話包俾我食架, 真係乖


我要噯呢隻爛玩豬仔瞓覺攪左我半個幾鐘, 明明眼瞓但係都要指住房門要出去玩, 喊到我成個膊頭濕晒先瞓著 @.@ 

小明頭上個隻小手係瑤瑤姐姐, 佢係都要小明起身請佢食糖, 好乖呀!


岩岩訓醒 + 之前喊左半個幾鐘, 弟弟對眼腫晒, 不過心情勁靚


今晚好開心, 辛苦晒 Connie 姨姨, 出年再黎過下  :p

沒有留言:

張貼留言