2009年8月5日 星期三

小慈成熟左

今朝送小慈返學時同班主任陳老師傾左幾句, 陳老師話我知小慈好錫弟弟, 弟弟又好鍾意小慈!  通常放學弟弟一見到小慈就會好開心, fing 手 fing 腳咁表示興奮!  小慈又會唱晒歌, 跳晒舞咁好肯撩弟弟玩, 次次弟弟都俾佢撩到卡卡笑, 好可愛, 成班老師就會圍住佢兩個, 好溫馨

我聽到當然好開心啦!  佢地兩個相親相愛係我既願望黎架麻!  兄弟姊妹係一輩子既朋友, 將來都希望小慈小明能夠明白呢個道理, 我會盡力做好自己既本份, 做個公平公正平易近人既母親, 幫佢地建立良好既姊弟關係!

陳老師仲話小慈成熟左好多, 做左家姐成個唔同晒!  係學校都好主動維持秩序, 有 d 同學仔做得唔好, 佢會好詳細咁解釋俾個同學仔知佢點解唔岩, 應該點做, 唔咁樣做老師會唔開心咁!  講野好大個, 好有條理, 有家姐風範

小慈係屋企都係咁啦!  成日都管住弟弟架勒, 唔俾佢去呢度去個度, 知道晒邊 d 玩具佢唔可以咬就一手幫弟弟撥開佢咁!  弟弟有時都會抗議喊喊架, 小慈識 d 唔識 d 都要慢慢教佢, 不過好明顯小慈係學足晒我地點對弟弟, 點樣同佢玩小慈又會照版煮碗  (身教啊~~~)

陳老師話小慈係學校情緒都好穩定, 呢兩日仲因為太好訓而尿濕左張床添!  不過陳老師話呢 d 都好平常, 高班既哥哥姐姐有時都會, 唔駛介意!  陳老師仲話小慈自理能力都唔錯, 可以自己除褲去廁所, 著衫著鞋都 ok, 又可以自己完成晒一碗飯, 唔駛老師幫手, 不過有時如果 d 餸比較硬 (例如菜), 小慈就會趙好耐都吞唔到, 會含住, 有時仲見佢食到 '中' 眼訓, 合埋左眼睛 ( 咁都得?!!)  要叫一叫佢先會醒番繼續食, 食得太耐老師都會幫佢, 俾 d 水佢飲等佢快 d 食完, 試過有一次食到所有小朋友上晒床訓佢都仲食緊飯  ( 唔係呀麻?!)  但好多時候都係係指定時間內食完既!

唉.... 食飯呢個問題係死症!  我地真係咩方法都試過架勒!  又唔係 d 牙有問題喎, 試過俾小慈食魷魚絲, 佢又好肯趙, 可以趙好耐都冇含住架噃, 硬係食飯就好似好困難咁, 已經俾得好少飯餸佢都要食至少 45 分鐘, 成日都勞氣佢含住唔吞..... 唯有希望佢大個好 d 啦!

不過今日聽到陳老師講左咁多小慈係學校既野我聽, 我真係好開心!  老師真係好好, 好留意照顧每一個小朋友, 多謝你地呀!

沒有留言:

張貼留言