2009年8月3日 星期一

我鍾意返學

捱左 2 日炎熱既週末 (真係好熱呀, 連黃大仙都有 37.1 度 ), 都估緊唔知會唔會打風架勒, 果然今日就掛起 1 號風球

小慈睇新聞時發現左個颱風標誌, 穩陣起見佢都會問我 "咩黎架?"  當我證實左俾小慈聽呢個係 1 號風球時, 佢有咁既反應....

小慈: "打風呀? d 玻璃窗要打交叉羅?"

我: "係呀!  小慈記得喎!"

小慈: "打風, 我唔鍾意呀!"

我: "點解呀?"

小慈: "我要去公園玩, 要 go market 架!"

我: "咁點算呀?"

小慈: "我鍾意去公園, 我鍾意 go market, 我鍾意去 7-11, 我鍾意返學!"

我: "係呀, 打風就冇得去架勒..."

嘩~~ 我好開心呀! 小慈竟然話鍾意返學!  終於榜上有名!!

不過呢個星期返學已經冇喊了, 似乎連 Blue Monday 都不復再呢!

Keep it up 呀, 小慈!

沒有留言:

張貼留言