2009年8月11日 星期二

小慈睇醫生

星期一放學, 班主任已經打俾我話小慈全日都好多乞嚏鼻水, 叫我留意下睇下駛唔駛俾佢食 d 藥甚或睇醫生咁, 不過到我放工返去小慈又冇野喎, 全晚都係得一兩聲乞嚏, 鼻水都係透明, 精神又好好, 我估佢都係初起傷風, 可能上次游水凍親掛?  屋企仲有藥, 穩陣起見, 都係俾佢臨訓前食啦!


點知今朝起身小慈就黎料勒, 係咁打乞嚏, d 鼻水仲已經係黃色, 體溫仲有少少偏高添 @.@  我同秋今日都唔可以請假陪小慈睇醫生, 一係今晚放工先睇, 但小慈就要捱一日, 佢個鼻仔已經抹到紅晒, 即刻教小慈自己用濕紙巾抹鼻!


等到醫生開門打去掛號, 朝早 last booking 係 11:45 am, 於是我決定吩咐工人姐姐帶晒 2 個 B 一齊睇醫生, 屋企行過去診所要 5-10分鐘, 速去速回咁近應該冇問題既!  我仲叫工人姐姐一定要帶手提, 去到診所打俾我咁, 當我收到工人姐姐電話時, 原來佢地已經返左屋企!!  姐姐話小慈好醒目自己同醫生講左好多野, be le ba la 咁一輪嘴廣東話佢都聽唔明, 仲話醫生讚小慈 Smart & Clever!  病情好輕微, 係 common cold, 喉嚨冇紅, 肺好清, 冇痰


真係估佢唔到, 我仲叫工人姐姐帶手提去諗住我同醫生隔空用電話溝通架麻!  即刻叫小慈黎聽電話.....

我: "小慈, 姐姐帶你去睇醫生呀?"

小慈: "係呀, 仲有弟弟都一齊去添呀!  佢好乖, 冇喊呀!"

我: "你話俾醫生聽你邊度唔舒服呀?"

小慈: "我話俾醫生聽我有流鼻水同乞嚏羅!  個鼻鼻仲損左添呀!"

我: "咁叻呀? 講得好好喎!  醫生有冇睇下你個喉嚨仔有冇紅呀?"

小慈: "有呀, 但係我冇咳咳喎!  醫生俾左 3 支藥水, 一支紅色, 一支紅色, 同埋白色"

我: "2 支紅色, 1 支白色咁多?  咁你食左藥未呀?"

小慈: "食左勒! 支紅色好甜架...."


估唔到我既小慈咁勇敢, 咁獨立, 竟然自己識同醫生溝通!  雖然俾佢嚇一嚇, 但真係好開心佢自信心咁強呢!  上次佢喉嚨痛已經係咁, 入到診所都未坐低已經同醫生講佢唔舒服, 氹到醫生開心到同佢免費鉗耳屎 :DDD  不過小慈係好奇怪, 佢特別鍾意見醫生同食藥, 班主任都曾經講過俾我聽, 話小慈逢親餵藥時間 (12:00 noon & 4:00 pm) 就會去排隊等食藥!!  明明係其他小朋友唔舒服要餵藥唔關佢事, 佢硬係以為自己都有份, 堅持佢都要食 medicine!  真係俾佢笑死架 :DDDD

沒有留言:

張貼留言