2009年8月31日 星期一

工人姐姐返黎喇~~

放左一星期大假, 工人姐姐原本今日 6:40 pm 抵港, 我已經吩咐姐姐落機排隊搭巴士時俾電話我地, 萬一我地出左街都可以預番時間係屋企開門俾佢, 如果航班準時抵港, 8:00 pm 點都打到電話俾我地喇掛?  點知等到 8:15 pm 都冇電話, call 佢手提又冇開, 究竟咩事呢?  個心 15 16 之際電話就響, 原來工人姐姐過關檢查時放低左個手提係 d 膠籃度過 x-ray 跟手就行左去, 到巴士站想打俾我地時先發覺唔見左個手提, 即刻走番入機場搵, 去左 lost & found 又冇, 沿路搵又唔見, 諗左好耐先醒起自己根本冇用過電話, 只係過海關時攞過出黎, 即刻又問海關, 好在係海關, 佢地廉潔 d 真係俾佢搵番!!  幾經波折工人姐姐終於 10:00 pm 前返到屋企!  小慈岩岩想訓, 一聽到門鐘 ding dong, 已經大叫姐姐, 第 1 個衝出去幫手開門攬實工人姐姐唔放, 我真係估唔到小慈原來係最掛住工人姐姐個個呢!  


呢個星期佢已經問左好多次姐姐去左邊度?  我答佢姐姐放假返左菲律賓屋企, 要好耐先返黎, 跟住佢就日日都問我姐姐屋企係邊度?  我話係菲律賓, 好遠架, 要好似小慈咁搭飛機先去到架!  小慈好上心, 我答左佢 2 次之後佢已經識自己講番俾我聽姐姐去左菲律賓屋企要搭飛機好耐先返!  攪笑到我星期六話佢聽姐姐星期日夜晚就會返黎喇, 小慈可以答我: 

"未呀!  姐姐要好耐好耐先會返黎架!"

係我就死梗喇女,  呢個星期我照常俾小慈自己訓床仔, 因為同佢訓既話佢就會成晚打關斗, 醒訓既我肯定唔駛訓!  點知俾佢自己訓都唔好得幾多, 衰妹好似識得感應定係真係覺得間房唔夠人氣定咩, 晚晚準時半夜 3:00 am 就喊, 佢係坐係自己張床度伸個頭出去子母床見唔到姐姐就大喊呀!  我由睡夢中驚醒咁衝出去睇佢, 小慈一見到我就攬實我同我講: 

"我要出去呀~~  嗚~~~"  

如是者一個星期有 5 晚我都係半夜抱佢返房同我訓的, 可以想像我對熊貓眼有幾熊貓呢.......


姐姐返黎我真係好開心, 甩難喇~~~~!!

沒有留言:

張貼留言