2009年8月9日 星期日

我的老師

今日係我一個好朋友結婚既大喜日子, 先恭祝西田先生夫人一生幸福, 永遠相愛!

我呢個朋友已經識左至少十年勒, 我地一齊讀浸會大學既幼兒教育課程時認識既!  係呀!  大家估唔到呢?  我當年係一個 QKT 黎架, 可以轉行做幼稚園老師, 新娘子同我最玩得埋, 一星期見 3 晚, 唔熟就奇啦!  點都估唔到佢會嫁俾日本人, 連佢自己婚禮既主題都寫 "緣定今生"!  人同人既相識真係好奇妙既一件事  

設宴係半島酒店, 我咁大個女都未去過半島呢, 八八卦卦走左上去 8 樓, 一開 lift 門就係泳池, 仲要對住維港, 我 "嘩~~~~~~~~~~~" 左好耐!  真係俾足面呢個老朋友, 拋夫棄仔女咁由 5:30 pm 觀禮直落到飲宴, 返到屋企已經 12:30 am!  真係未試過花咁多時間係人地既婚禮上面~  我地成班同學, 新婚子只係請左我, 導師 Peggy & 美麗, 因為只擺 10 圍, 座位有限呢!  所以佢請我飲都知我係佢心目中既份量, 可惜美麗突然因家事而缺席, 全晚得我同 Peggy 老師相依為命, 天南地北無所不談, 又有美食當前, 婚禮又簡單而溫馨, 我開心到飲左 3 杯紅酒呢!

上星斑既時候, 侍應 Henry 將個魚頭放左上枱, 我叫 Peggy 食面珠 dun, 佢話連魚眼都食得, 我話: "細個食得多啦!  媽咪成日握我話食魚眼聰明!" 點知 Peggy 咁樣答我...

Peggy: "你好聰明!!  你攞 A 架!  我俾左好多個 A 你架!  你攞獎學金畢業架喎!  如果當年你選擇教書, 你係呢行一定會有一番作為!  一定會去到好高, 好出色!  因為你無論讀書又好, 打工都好, 你個人好有 heart, 好想做好件事!  有 heart 既老師真係唔多, 我只可以話係學界既損失, 走左一個人才!  做幼稚園係好辛苦, 但好有滿足感, 亦都實實在在培育緊一班小朋友...."

老師, 你令我好感動, 好感動呀!  一路聽你講, 我一路好想喊, 多謝你咁睇得起我!  當年我都掙扎左好耐好耐, 好想做幼稚園老師, 因為我都知道自己天生係教書材料, 亦都好享受教書, 小朋友真係好可愛, 佢地亦都好愛我!  不過當年 (甚至而家) 幼稚園老師既人工, 福利 & 前景都令我卻步....  不過 Peggy 鬧我, 當年如果我肯入職, 而家至少做左校長啦!  

Hey, 咁易咩.....

沒有留言:

張貼留言