2009年8月29日 星期六

煮飯仔

結婚之後, 我地已經係出名既 "無飯夫妻" ^^  陀住小慈時, 日日攰到飛起隨時都訓得著就更加唔會煮飯, 跟住請左工人就更加唔駛入廚房, 計計埋埋, 原來我已經 4 年冇煮過飯 XD


工人姐姐放一個星期大假返菲律賓探親, 佢第 1 次出國打工好掛住屋企我好明白, 於是我送來回機票加埋借左 $5000 俾佢返去只係希望佢開心, 返黎之後更加俾心機幫我打工, 乖乖地同我做 4 年咁我就於願足矣!  好多人都話我傻話我唔應該對工人咁好, 2 年返 1 次咪好羅, 點解要貼錢俾佢一年返一次仲要借埋錢俾佢?  一個唔該佢以後都唔返黎就渣都冇得剩!  我明既!  呢 d 問題我一早知道亦都已經考慮過!  我呢個工人, 話好佢又唔係真係好好, 成日冇記性, 鎖匙都唔記得帶 3 次!  但佢個人品真係好好, 好純, 心地好, 唔多嘴, 唔貪心, 好聽話, 最重要既一點係佢真係好錫小慈小明, 好鍾意小朋友, 呢點已經足夠我留佢係身邊!  對住佢我從來都冇壓力, 真係當佢係我屋企人, 所以我希望佢開心, 我亦都好有信心佢會返黎既!  不過做一個星期全職媽媽真係好辛苦!  好在小慈要返學, 唔係我實俾佢 "媽" 到冇命都似, 3 歲人仔而家好多鬼主意, 一時要玩呢樣一時要玩個樣都預左, 但佢係要你跟足佢規矩咁玩, 真係企邊格階磚都要管埋, 又要監埋弟弟排隊玩, 要施盡混身解數大小姐先滿意!  


初時以為小慈返左學, 我淨係湊弟弟一個綽綽有餘啦, 點知呢個 9 個月既人仔極度痴身, 真係行開一步都喊喊!!  呢隻人仔又以為自己好大個, 又想爬又想行又咩都羅黎食要金精火眼望到佢實, 唔俾佢攪既野又同我鬥力, 佢仲要真係好大力添!  成日捉雞咁捉佢真係手軟, 我兩隻老鼠已經入左深切治療部.... 陪住佢已經冇晒時間做家務, 我一日做一樣咋!  所以你話點可以唔對工人姐姐好 d 呢?  我真係越黎越佩服佢可以一個湊兩個, 夜晚仲要煮到飯俾我地食!!


我呢個星期既工作如下: 星期一吸塵抹地, 星期二抹玩具傢俬, 星期三洗衫, 星期四執屋清垃圾, 星期五煮飯.... 哈~~  估唔到我都會煮飯呢?  只係因為日日出街食飯 / 叫外賣 / 煮公仔麵 已經去到一個厭惡又開始食到怕既地步@.@  於是, 今晚就等我呢個 4 年都冇煮過飯既人獻醜啦!  


開飯喇~~   雖然係好簡單既餸, 但我都有俾心機去煮架


影相記錄鼓勵自己!!  今日既晚餐有清湯腩


芝麻涼拌海帶


花雕醉雞翼


小慈竟然 3 樣餸都鍾意食, 醉雞翼都食左 1 隻半, 真係估佢唔到呢^^


我都係鍾意返工......


沒有留言:

張貼留言