2009年8月9日 星期日

小慈第 1 次參加比賽

 7月既某個星期六, 係 Mega Box 閒逛時發現好多史迪仔公仔, 原來迪士尼係 Mega Box 做宣傳, 有好多史迪仔精品換, 又有遊戲玩咁, 只要消費就有得參加!  小慈玩到唔捨得走, 係咁問我 "點解史迪仔唔係迪士尼樂園既?"玩玩下遊戲, 有職員邀請我地一齊參加 "史迪仔 626 熱舞選拔賽".  我地唔趕時間就參加埋啦. 都係抱住玩玩下既心態, 玩完就算!  點知 2 個星期後竟然收到 Mega Box 電話, 話我地入左決賽!!!   聽完個電話我真係笑到收唔到聲!  我地跳得好差下架咋喎!  小慈仲冇咩點郁添!  咁都入到決賽唔笑就假啦!Anyway, 今日就係決賽既大日子勒~~~ 小慈今日可以見到史迪仔, 好開心呢!


準備比賽喇~~  做個 626 手勢先


小慈今日都算合作架, 人地叫佢做咩都有跟下


見唔見到我同小慈既背影呀?


今日總共有 5 場比賽, 200 人裡面選出 100 個得獎者, 可以係 8月16日免費入迪士尼樂園玩 1 日, 再同史迪仔係小鎮大街一齊跳 626 舞


得獎者隨後會獲專人電話通知!  對小慈黎講, 最好既禮物就係可以近距離見到史迪仔呀!



沒有留言:

張貼留言