2009年8月28日 星期五

弟弟第 1 次上 play group

因為有一張課程優惠券, 用 $100 就可以試一堂 45 分鐘既感覺統合課程, 雖然好多野我地已經識, 仲已經同弟弟做緊, 不過都要帶弟弟出去見下世面, 睇下佢出街玩會唔會扭計, 同人地 d BB 又可唔可以相處得黎先!?


感覺統合 -- 我讀書既時候已經要學, 不過咁耐歷史既野已經忘記左 9 成,  剩番個 1 成大概就係指用感覺去學習, 靠感覺去刺激大腦細胞, 以致發展前庭平衡覺, 運動覺, 觸覺, 視覺, 聽覺等.... 如果呢 d 感覺發展得好, 基本上係可以令小朋友聰明 d, 思考敏捷, 學習專注, 觀察敏銳, 情緒穩定從而增加自信心等等..... 唔駛驚!  其實呢 d 野, 我地細個去一轉公園已經做晒架勒 -- 蕩千秋, 搖搖板, 玩滑梯, 踏沙池, 爬攀登架... 已經有晒頭先個 d 咩覺物覺, 大量刺激左個腦, 只係而家 d 小朋友少左落街玩, 又多左 d 專家將 d 平常既野 "名詞" 化, 先攪到大家突然間好似好多野唔識咁


今日 playgroup 個環境幾好, 地方夠大又有落地玻璃, 光線好舒適, 玩具又夠多, 可以俾小朋友隨手就摸到掂到, 不過我唔 like 個導師, 連小朋友幾大識 d 咩野發展 d 咩都未知, 一去到問我弟弟係唔係岩岩識爬?  佢腳仔冇力, 上多幾堂就會爬得好好架勒喎, 呢度個個 bb 上完堂都會爬得好左咁話 (低鬼能, 係屋企唔曉爬既咩?!?)  上堂又冇程序, 其中一個環節係要 d 半歲既 bb 掉波撞跌 d 樽, 唔係執波, 係掉波呀!  攪到個個媽媽都要 meet 開 bb 手指先可以掉個波出去, 又單打 bb 用口咬玩具....  大佬呀, 呢個時期既 bb 唔係用手就係用口去探索同學習架啦, 冇 heart 又冇 sense, 大堆頭咁俾晒 d 玩具你自己玩, 又唔解釋下 d 玩具對 bb 有咩好處, 可以同佢點樣玩等等.... 見你個 bb 鍾意玩個份玩具就話隔離有得買, 一句講晒: 低能白痴冇料到握飯食!!  最衰一早俾左錢, 我唯有當係俾弟弟玩下 d 新玩具咁就算


上堂前熱身, 今日有 6 個 BB 一齊上堂, 年齡差別都幾大, 6 個月至 1 歲都有!  BB 相差 1 個月能力差別都好大, 我睇你點教?!  郁手郁腳熱身中....


 有好多唔同質地既玩具刺激感官


弟弟真係一個好順灘既小朋友, 我帶佢去邊度, 做咩野都唔抗拒, 乖仔!


呢個 fitness ball 係所有教感覺統合既導師都必備既, 弟弟玩到出中指, 仲係波上面做掌上壓, 笑死


9 個月既弟弟終於識照鏡, 發現到鏡入面既自己喇~~


我在我識少少冇俾人搵笨!  玩完就閃~~

沒有留言:

張貼留言