2009年8月8日 星期六

弟弟第 1 次游水

今日其實係小慈家姐既第 3 堂游泳班, 但由於工人姐姐放假, 於是我地就決定一家四口一齊游水喇~~ 

不過諗到游完水要同時幫 2 隻 B 沖涼既問題, 都係決定我唔落水會方便 d, 搴搴媽媽仲好有義氣咁幫我帶小慈去廁所 & 沖涼, 真係唔該晒你呀, 搴搴媽

我好耐之前買左件米奇泳衣俾弟弟, 竟然好岩身!  瑤瑤媽媽仲話弟弟好似舉重既健兒, 真係笑死我 :DD


弟弟好似坐私家遊艇出海咁, 好爽呀


游水 '路過' 既小慈家姐, 一齊影張合照啦!


弟弟見到水好興奮呀, 對眼冇離開過 d 水, 叫極佢望鏡頭都唔睬我....


可惜弟弟扭眼訓啦, 落水玩得 5 分鐘就要上水!


好在扭眼訓都冇大喊失禮街坊好快訓著


我覺得弟弟同小慈家姐一樣都係唔怕水既!  下次就岩時間再俾弟弟游多一次先!

沒有留言:

張貼留言