2020年12月1日 星期二

無限 loop

9 月23日先恢復面授課程, 一個學期都未到, 第四波又爆發, 確診個案過百宗, 教育局又宣佈 12月停課直至聖誕假期 V__V  又從頭再黎過!  又要做網中人了!  2020年經歷 4 度停課, 幼稚園學生全年上課唔夠 50 日, 中五中六亦只係返學上課 90 日咋!  今日就係本年度最後返學既一日, 出年開課日遙遙無期~


最恐怖係勁多源頭不明個案


我本來一個星期返三日都要立即煞停, 好在一早都知唔妥帶晒 D 野返屋企


一家四口又唔駛出街食飯 lu~  呢一年我地都慣左深居簡出


苦中作樂


好在我地有個天台, 唔係困獸鬥時間容易過好多


眉豆陸續結出果子


攞佢地出黎曬乾就可以再種過, 希望夏天時佢地可以綠葉成蔭


我地既大蕃茄長得好好呀! 


果實纍纍見到真係好開心


通菜都結出咁多果子令人驚喜!


生菜好茂盛


我盆怕羞草都大左好多


刀豆摘得喇!


小慈最開心!  係得佢種得成功, 冇辜負團契師兄


可以成為武器


真係好大棵, 小慈摸過入面應該有 6 粒種子


除左務農, 玩公仔都係一個幾好既調劑


我對仔女超級鍾意公仔


砌模型都可以消閒


九巴 apps 夠 400 分就送禮物, 我換左呢個巴士模型弟弟極速砌完, 好靚呀!


又回復網上學習既日子, 你地記得上 Google Classroom 交功課呀!


而家係停課!  停課!  唔係輟學!  輟學!

3 則留言:

  1. 求主憐憫保守香港。我們好洩氣

    回覆刪除
  2. 人在做天在看,我相信一切事有定期, 祂的意念高過我們的意念! 願這首詩歌可以安慰你, 加油!
    https://youtu.be/Zx1AMuYdykw

    回覆刪除