2021年12月11日 星期六

寄養 Jimmy

Jimmy 已經係我地屋企 13 年了, 如果佢係耐寒動物, 我地一定會帶埋佢走!  無奈地, 而家只可以幫佢搵戶好人家收養!  無錯, 就係我地既花園朋友 -- 美麗姨姨 & Peter 叔叔!!  佢地今日更加宴請我地一家, 仲搵番我已經好耐好耐冇見過既老師同學仔, 大大班人 farewell 我地!  真係超級無比極之感動!!


小慈話 Jimmy 識 High Five


去到新環境 Jimmy 驚驚


俾番 D 水佢開心 D


怕忌廉 & 雪雪對 Jimmy 太過好奇, 夜晚瞓覺要搬 Jimmy 入廁所


忌廉你要乖呀!  


Jimmy 話冇眼睇最安全

Jimmy 係呢度其實有同類架 >v<


大隻左好多好多既將軍!!  秋秋用盡九牛二虎之力先抱得起佢


弟弟整左一條 "菜道" 俾將軍!  聽佢食菜食到索索聲好療癒 XDDD


Peter 叔叔仲叫小明企上將軍度, 超勁呀!!  將軍可以載住小明黎行, 轉彎冇難度!!!


小慈輕過弟弟更加容易 :P


入屋同忌廉雪雪玩


紙巾波波都玩左好耐


貓毛超級柔軟


弟弟幻想忌廉雪雪為左搶波會跳過佢 XD


打機唔少得, 你睇弟弟幾好姿勢, 小慈笑得幾開心 :D


開餐喇!!!  今晚食韓燒


正呀!!  太好味


大家都買生果做手信, 全部都係日產但冇重覆 ^^  美麗仲專登請我地食泰國柚子紅寶石, 清甜好味, 弟弟不禁爆出一句 "以後食唔番點算呀?!!!"  笑死大家!  咁都好過從未食過丫麻


超錫小明既 Peter 叔叔美麗姨姨留番一個木瓜俾小明摘, 成棵樹得一粒


美好時光要拍照留念, 呢兩位男士要比較下相機同電話既分別


大合照


多謝美麗既安排令我見番老師同學們!  真係好耐冇見, 大家都冇變!


兩位靚姐姐茜婷茜儀, 我睇住佢地大, 佢地睇住小慈小明大, 好微妙既關係


蒙福既家庭 ^^


感謝天父讓我認識美麗, 邀請我返城潮浸, 又替我地照顧 Jimmy!


我唔捨得你啊~  彼此珍重!  期待再見!

沒有留言:

張貼留言