2021年12月7日 星期二

正式量地

我的悠長無薪假期開始了!!  真係好耐好耐冇放過長假!  第一件事同老公拍下拖先!  我想睇戲好耐架喇~~  


梅艷芳代表住一個時代, 而我, 非常掛念那一個時代!  喊濕兩張紙巾....


下午茶, 正正正!!


好想搵番 office 工, 於是裝備自己, 逼自己上堂然後去考 IELTS!  人老左吸收力真係差 D, 明明已經上足 12 堂都係好冇信心, 要學既生字背極都背唔到, 又唔夠時間做卷, 睇怕凶多吉少....


聽聞外國剪頭髮好費, 於是逼秋秋同我一齊學剪頭髮, 我幫佢剪, 佢幫我剪


上堂既架生


揸較剪同梳都有學問架


頭髮要分區, 以一個球形計分開前半球同後半球


後面係 B -- Back, 分開 1-7


我個 Model 會陪我 4 堂


第一堂學平頂層次, 剪完個頭倒豎蔥的話, 所有頭髮係齊的, 一個平底


我既功課, 好似好亂咁, 不過倒轉係一樣長架!


我地既伴讀貓貓, 佢八卦會痴埋黎, 不過唔俾摸, 會咬人


呢幅畫好好笑


第二堂學 Point Cut 剪碎陰


仲有學剪 one lane 頭, 超難!!


天台練習中


都交到功課啦!


第三堂學剪陰


將前面既陰分成兩個三角形, 用牙剪


剪呢個戴安娜頭係超難, 你要想像佢係一粒海膽, 放射式每一個角度拉起條頭髮都一樣長度


你睇阿 Sir 都剪到扎晒馬


阿 Sir 既 sample..... 好難呀 >_<


交功課


真係好難條條一樣長


最後一堂了, 今堂剪男仔頭, 剪短偷薄剪碎都係用牙剪, point cut


學用髱調較角度


畢業了


剪頭髮功力不外乎多練習


於是, 弟弟就成為我地第一個練習對象啦~~


集合我同爸爸既功力, 幾靚仔!!


學以致用 ^v^ 

沒有留言:

張貼留言