2021年12月25日 星期六

Last HK X'mas

聖誕節當然要返教會啦!  舊年因為疫情想返都冇得返, 今年終於有機會, 我仲負責做招待添!


二樓望落禮堂既景觀, 紅卜卜非常有節日氣氛


插花組每次都有好心思


程序表都好靚架!  今日得 10:00 am 一堂崇拜


榜上有名


聖誕節的真正意義


我最鍾意既金句!!


教會棵聖誕樹真係好靚, 有一年仲係我地負責佈置添!!  今日專登戴聖誕口罩架 ^^


當年今日: 小慈小明已經長大唔可以企我前面了 :P


兩位年輕人同其他年輕人食飯, 遺下我地兩老自己撐枱腳


玩兩日海洋公園太盡慶, 於是咁樣慶祝聖誕節 XDDDD


叉完電就睇全民造星 4 總決賽, 小慈睇好既 Marf 大熱勝出!


伯賴真係好好笑 XD


英女皇既聖誕演說






Immanuel  以馬內利


Merry Christmas to you!

沒有留言:

張貼留言