2021年12月12日 星期日

Timothy 提摩太團

我地加入城潮浸之後, 好快就出席提摩太團既活動, 我記得第一次係聖誕 party 黎既, 分享時要我地講7個恩典, 好開心好熱鬧好多野食!  之後就好自然咁繼續出席團契活動, 秋秋同我都先後成為團契職員!  今日, 提摩太團要 farewell 我地了~


筵開三席, 逐枱影相先


我地團契既信二代信三代全部都好乖!  個個都抵錫!



Brian 一家兩位公子高大威猛, 成長得好好呀!


劉明哥佩思姐


同姓三分親既周昕


Tim Sir


多謝 Tim Sir 唔止請我地食一餐飯


嘉良一家, 培培真係好得意, 今日專登隆重其事打條呔, 不過唔肯俾我抱了


頌恩 & Stanley, 多謝你邀請我入樂道天地


建平 & 嘉麗一家, 予予已經係大學生, 雋雋 DSE 加油!


阮牧師 & 師母, 多謝你地肩負起籃球事工, 又讓小慈小明加入燃起對打籃球既興趣


仲有僖僖, 送你一本小明哥哥 & 小慈姐姐小時候極之喜愛既數星星讀聖經俾你, 希望你都一樣喜歡


手拖手行街街


我地會好掛住你地架


飯後甜品買一送一超抵


好兄弟羅智賢, 願你在運動場上發光發熱!!


又再一次因為疫情令到團契聖誕慶祝要改為聖誕愛筵


兩圍好熱鬧


得番最細既細佬佬唔識反抗俾我抱 XD


萬千寵愛, 極受姐姐歡迎


身處加拿大既 Keynes 為我地一家提字, 拍爛手掌!!!


祝願提摩太團團友人數持續增長!  繼續有信四代信五代, 代代相傳!!

沒有留言:

張貼留言