2021年12月19日 星期日

靚媽

呢班女人, 由陀住小慈識到而家, 一齊生第一胎, 輪住生第二胎, 永遠都有講唔完既話題! 一早已經請我食左 farewell 飯, 再約埋一齊 staycation chill 下享受 MaMa time!  點知呢班女人為我創造一個又一個驚喜, 鬼鬼馬馬, 攪到我有幾次眼濕濕差 D 喊左出黎!


請我食我最鍾意既大閘蟹

Staycation 酒店包下午茶, 先頭部隊有得食先


都多野食, 唔錯唔錯

一上房要我開門, 咁靚既?  我嘩左一聲, 以為係套用 VV 12 月生日優惠


點知佢地鬧我話都唔係寫 Happy Birthday @.@  原來佢地約我遲一個鐘集合, 一早攞房自己做佈置!  真係估唔到呀!


夜晚漫遊尖沙咀, 好耐冇睇過燈飾影過海傍

第一次去天穴食飯, 環境食物真係一流呀!
趕鴨仔咁食完飯去超市買零食啤酒再返酒店, 鬼鬼馬馬又叫我開門, 原來佢地訂左蛋糕呀!!  呢班衰野係咁氹我開心!!
 

多謝你地呀, 我既好姐妹!


仲有同 VV facetime, 你要快 D 好番呀!!


佢地要畫鬼腳睇下邊個要瞓加床, 我係主角唔使畫  >v<


傾到 4:00 am 早餐 10:00 am 前要食, 其實冇瞓......


意猶未盡約晒全家一齊去 Eva 鐵竇 BBQ


可惜落雨, 需要有義士係出面捱濕抵冷燒晒俾全部人食, 呢一班就係等食的男孩


有一班打麻雀


自動洗牌機真係偉大既發明!


有一班負責玩貓


奶茶成隻獅子咁真係好有型


好難先抱得起佢


仲有好 cool 既沙律


殺人既目光


咁嘈都瞓得著


難得 14 個齊晒!! 


對上一次人齊已經係 7 年前


QQ 同小明幾得意!!!!


轉眼間已經大個晒


三 pair 姐弟!  好快所有細佬都會高過家姐 ^^


你地係我做媽媽路上既好戰友!  能傾心吐苦水既好知己!  去玩去旅行既金牌領隊導遊!!


多謝你地咁錫我!!  再見我既靚媽會 ^8^

沒有留言:

張貼留言