2021年12月13日 星期一

十年事奉

10年事奉在城潮浸只係 BB 獎, 因為更多弟兄姊妹事奉有 40年50年十分驚人!  不過我好開心同小慈一齊攞呢個 "聖樂事奉逾十年紀念" 我地真係好喜歡唱詩歌, 由細唱到大!  唱一首歌可以等於祈禱兩次, 詩歌就係一篇講章, 我地被造為要榮耀主, 感謝天父讓我地可以讚美, 仲可以攞獎!!


小慈由 4 歲在兒童詩班開始, 到初級詩班, 再到少年詩班, 10年事奉在聖樂部長葉子哥 & 指揮婷婷姐姐手上取過獎座, 十分感動


今晚係我最後一次練詩, 除在指揮芝玲博士頒獎俾我, 仲有詩班長輝強哥送咭送禮物俾我留為紀念, 好驚喜!!


多謝你地呀!!


最後一次在城潮浸獻詩


獻完詩在講台上牧師及傳譯員身後聽道既呢個背影, 我會非常懷念


希幔詩班呢首祝福頌, 我會一直唱!


上次練詩唔人齊, 著詩袍影一次大合照 ^^


多謝芝玲姐常常教導詩歌係一種工具要帶領會聚進入神既道裡面, 每次揀歌都配合講道主題, 要我地言之有物, 一定要知道自己唱緊咩野, 首歌既意思係咩芝玲姐每次都解釋得非常詳盡, 為要我地明白, 真係獲益良多!  求神繼續大大使用你!  滿有祝福恩典, 榮神益人 


再一次在聖樂部長葉子 & 聖樂部員 J 媽手上接過獎座, 心感榮幸!  


仲有馬姐, 一個好榜樣


希被詩班可以有兩個音樂博士做指揮真係好有恩典!!  我好唔捨得你地呀車 sir 芝玲姐 & 嵐嵐!!


今日面書都彈出一張相, 弟弟其實都有十年事奉架


詩班仲有攪聖誕派對


一齊唱聖誕歌


輝強哥改編歌詞, 好有意思


圍圈玩遊戲


中波要答問題


人人有禮物!  希幔杯非常靚


愛筵


好飽





希幔詩班大家庭!!!  無論在世界哪個地方, 我都會一直唱, 一直讚美神的!

沒有留言:

張貼留言