2021年12月26日 星期日

齊齊來樂道天地

今日係我最後一日服侍樂道天地既小朋友喇!  雖然只係短短半年, 教過兩班, 我已經好唔捨得你地!  就襯聖誕節送份聖誕禮物俾你地啦~


係故事書黎架!  希望你地鍾意 :)


我好鍾意講聖經故事俾你地聽, 你地每次不停舉手問問題, 積極發問既樣我會記得


我又會記得同你地一齊玩遊戲既時間


 賢哥 & 希哥, 你地令我對男孩子改觀, 好鍾意你地!!


積極舉手答問題, 好可愛既小朋友!


你地攞獎我替你地開心


樂道 Buddy!!


叻叻豬


我既靚靚 partner 靜恩專登黎沙田搵我


送我驚喜禮物


成班小朋友寫心意咭俾我, 我好開心!!


靜恩, 多謝你呀!


樂道天地既導師同工仲為我開 farewell party, 又送我禮物!  多謝盧校長!


多謝你地!


各位導師加油!  我會為你地禱告的!


我確實地告訴你們:你們為我這些弟兄中最小的一個所做的事,就是為我做了。(馬太福音 25:40)

沒有留言:

張貼留言