2021年12月23日 星期四

海洋公園酒店

我問小慈小明, 如果俾一個 wish list 你地, 有咩想做?  兩個竟然異口同聲地話: "去海洋公園同迪士尼!"  我都估到, 知仔女莫若娘親 ^^  一早就安排左啦!!  一係唔玩, 一玩就玩盡 D 連玩兩日!! 未住過海洋公園酒店順便住埋, 講左咁多年終於願望成真!!  


開心到公告天下


酒店既聖誕裝飾


又幾襯色, 似模似樣喎 XD


唯一同海洋有 D 連繫既就係中間呢個大柱缸


酒店 early check in 完, 放低埋行李, 我地就入場喇~~


XDDD


12 月海洋公園都有少少聖誕裝飾, 不過比起我上次黎少左好多, 好慳皮既感覺


咩都影下相留念啦


擊鼓有水柱


呢隻熊貓勁似弟弟


第一時間搭海洋列車上山頂玩機動遊戲


See?!  冇人呀!


疫情關係一家四口都要分開玩, 玩完一轉出黎已經要排隊


玩超級無敵洗衣機, 睇下今次又會唔會逼到小慈飛起左


點知我影完自拍就俾職員分開, 今次係小明被逼走左.....


小明最鍾意既動感快車


今日天氣好好, 風景好靚呀!


呢個圈好似細個去玩公園個 D 設施


排隊呀!  公眾假期玩咩都要排隊, 30 分鐘已經叫短


小慈好多年冇玩過刺激機動遊戲, 有 D 緊張


冇喊, 仲覺得好玩, 即刻要 encore!


Beat you down la!  兩個都大個了


乘勝追擊玩埋 The Flash


小明好想玩攤位遊戲, 知道 $100 玩一個 game 直接走


醫肚先~


順路去埋熱帶雨林


大老鼠出黎曬太陽


食飽瞓晏覺


呢隻藍翅金剛鸚鵡自己同自己玩千秋, 勁好笑


咩色都有齊


Bye Bye 大魚缸


碌金幣


去北極玩下先


肥仔


水底真係好寧靜


有兩隻肥野係頭頂


北狐狸!


勁得意呀佢!


我最鍾意既帝皇企鵝


呢隻企鵝由頭到尾都跟住飼養員, 終於有得抱在懷裡添


其他企鵝都想親親飼養員, 點知俾人鬧走, 場面勁好笑 XDDD


等我地都攬番隻


睇完企鵝要食企鵝.....餐廳


5:00 pm 食晚餐, 有位!


職員仲幫我地等到有企鵝經過先影, 超級好!


Hi~~


好味!


原來已經冇左雙龍奇緣, 真係好可惜!  咁唔使等到樂園關門啦, 一致通過早 D 返酒店嘆


嘩~  我個仔好靚仔!!


影下 D 文青相先




每次排隊我地都會估一陣坐架車係咩色, 次次都俾弟弟估中, 有冇咁勁呀?!!


夜晚搭纜車真係好有 feel


海洋公園夜全景



香港老大街呢檔既獎品竟然係弟弟既朋友冬菇!!  差 D 想俾錢佢玩


歡迎蒞臨海洋公園萬豪酒店


房景望住纜車


周圍都係魚仔裝飾好得意, 可惜冇浴缸


小慈小明已經係大人, 要 book 兩間房 >.<


早食飯肚餓, 今朝見到地鐵站入面有 D 舖頭, 點知全部 (包括7-11) 未夠 7:00 pm 就關門 @.@  好在酒店都有送少少零食, 睇住電視一齊打機咁渡過一晚


我地對戰 Mirror 呀!!  XDDDD


Queen Size bed 得我同小慈瞓, 非常舒服


男子房都醒晒


弟弟個頭瞓到飛起晒


小慈家姐忍唔住出手


酒店 package 包一日門票及早餐


都幾多野食同幾好味


朋友仔送一日門票俾我地, 又入場以最快既速度上山~


今日平安夜反而冇尋日咁多人


唔再派地圖全部用 QR code, 好多我地想睇既表演已經冇左, 某部份既設施仲要另外收費, 又梅花間竹咁開, 已經唔係以前既海洋公園


奇景呀!  幾空曠!


尋日太多人要排 75 分鐘玩唔到, 今朝第一時間衝去排隊


個個都夠高可以自己一架車


咁我就唔客氣要親吻你地個屁股 XD


弟弟又話要玩 The Flash


小慈做攝影師


Good Take!!


攝影既角度 -- 其實條隊排到出門口冇得 encore


見你咁靚仔又咁寂寞就同你影張相


尋日仲寫住關閉設施, 今日激流竟然有開, 即刻標去玩!  Hello little monkey!


四人一船, 正!


爸爸展示濕身都靚仔過人


好在今日唔太凍


埋站都要濕背脊?!!  嚇親小慈


落山玩海盜船


拖手的溫馨父子


小慈影得我幾瘦 :DDD


度高?  弟弟: "Easy easy!"


連玩 3 次


可以玩既遊戲都玩晒, 我地決定睇晒 D 展覽館


好耐冇入過鯊魚館



嘩!  鯊魚呀!  好恐怖呀!


弟弟細個入呢度要全程抱住架


我都想游水



依?  新野黎架?


位置同樣係海洋劇場, 不過已經冇表演睇


海豚仲係度, 好似小朋友咁要飼養員摸佢


落山前要睇水母


我淨係諗起多利係佢地個頭上面彈


同埋佢地係海哲


水母種類繁多


大肚海馬爸爸


小慈高過我好多了


親切的職員幫我地影全家幅


弟弟又估中黃色


今日天色冇尋日咁靚


不過我地都係好開心


俾個靚仔樣黎睇下


靚仔不過一秒變雞蘿友


呢個第一代海洋公園 logo 好有歷史價值要影相留念


呢個海馬標誌都係


嗚嗚嗚~~~  點解唔俾我探袋鼠呀!!


被香味吸引要食一底雞蛋仔


嘩!  一入小熊貓館遇見餵飼時間


好乖呀!


好似狗仔貓仔咁要抓下巴


就係呢支訓練棒


跟住支棒去指定位置驗查


入盆仔, 出盆仔, 做岩動作有獎勵


盈盈樂樂都有出黎, 超 lucky!!


盈盈食竹葉食左好耐, 竹葉好爽脆聽到我都想食


淨係用單邊牙咬


新展館!!


弟弟之前 Form 1 旅行去海洋公園已經探過小狐獴


於是好熟地形帶我地參觀


好得意呀!!!!


好想抱佢地呀!


超感恩!  我地又遇見餵飼員!!  完全冇睇 QR code 


成班小狐獴好似狗仔咁跟住晒, 又跑得超快, 飼養員要四圍收埋西蘭花等小狐獴搵食先可以甩身


呢度仲有亞達伯拉象龜


一日瞓 18 個鐘真係冇咩機會見到佢醒


今朝 10:00 am 先食完早餐, 飽到 3:30 先食 lunch 好呀, 過晒用餐時間我地包起間餐廳


呢間野出奇地好食


幾時都鍾意食牛扒既小明


太好味要影低間餐廳叫咩名, 大家下次都可以幫襯


探埋安安伯伯, 見到佢呀!!!!  今日真係好開心, 天父非常恩待我地!!


安安老左好多, 不過仲係好好胃口


我地入黎冇 5 分鐘安安起身走了!  真係夾都冇咁準!  多謝你俾我地見到你


仲有孫悟空


同埋佢個仔


最後當然要探下隻巨蛋啦


魚呀!


原來海星鍾意食蜆同魚仔


電鰻


Nemo 呀!


蚊型聖誕樹


小小聖誕佈置


魔鬼魚的笑臉


選擇搭過海隧道巴士返屋企就係為左可以係車上面瞓覺


Bye Bye Hong Kong


事隔幾日弟弟同同學又去海洋公園, 玩攤位真係俾佢贏到公仔, 開心到飛起!


仲碌番兩個靚金幣


希望海洋公園可以繼續營運落去啦!

沒有留言:

張貼留言