2021年12月6日 星期一

Foggy University

離開一個工作了 1/4 個世紀既地方, 我既心情真係超級複雜!  想起再也不用行返工之路、不用再開機 check email、唔駛煩去邊度食 lunch、冇得再用 medical card 睇醫生... 真係百般滋味、好唔捨得! 

感恩臨走前俾我見證學校 30 周年校慶、巨型陀螺開幕!  我呢兩年半又轉左去一個好好既部門, 有好好既同事、易話為既老闆、友善既教授們!  遞辭職信既一刻, 我既工作, 我既日程擠得滿滿, 就讓我好好記錄一下, 來日細味回憶吧!


Shaw Auditorium 開幕



有幸 site visit


每場可以容納 500 人


好靚呀!


開幕就為畢業典禮, 第一次分開 19 場由每個 School 自己負責





一如以往我負責 Robing Room, 不過再也不需要我去 set up, 我淨係負責我自己班 faculty, YEAH!


我的好同事


29th Congregation



我地 Department 既 Professor Jeevan 仲贏得今年度既 Distingulised Teaching Award!!  Proud of you!


畢業禮後個陀螺用來舉行頒發長期服務獎, 好可惜學校既長期服務以 20 年為起點, 每 10 年一跳, 服務 25 年如我係冇獎既


Wilmond 專登邀請我來觀禮


仲安排我同佢屋企三位靚女一齊坐


又放左我地既合照上大螢幕, 好驚喜!!  友誼萬歲呀, Wilmond!  好榮幸可以見證你既重要時刻!


30 年既服務真係值得表揚!!


跟住就係我既大 project -- 3 Days Frontiers in OM Workshop!


好辛苦先霸到個 Lecture Theater


仲有安排兩日 coffee break 俾 90 人, 由門口 tea buffet 改為餐廳入面派飯盒, 過程有驚無險, 有發哥, 冇甩拖!  感謝!


跟住就係食無數咁多餐 farewell 飯!!  多謝熱情既每一位 ^8^


Josephine, 我既好姊妹!  其實我同佢只係做左一年多同事, 但奇妙地我地既友誼 keep 到今時今日


Joey 家姐!  睇住我大, 由妹妹仔到人妻再到媽媽都教導我, 離開左科大都仲 keep 住有聯絡, 又請晒我全家食 farewell 飯!  多謝 Joey & Raymond!!


呢班同事來自幾個部門, 神奇地我地又好 friend, 一知道我走即刻約去西貢食海鮮


芝士龍蝦伊麵, 正呀!  


男子組


女子組


特別鳴謝 Fiona!  走左咁耐都專登入黎同我食飯, 又親手整麵包我食!  Love you!!


多謝你地每一位 ^8^


Last Day!  見下我班早餐黨先~  我會唔捨得 LG1 既菠蘿包, 燒賣, 奶茶多奶, 同埋蕃茄牛肉通粉


最後一次以員工身份行呢條樓梯


團姐最鍾意我返工因為可以好早開門俾佢吸塵


老細為我開驚喜 farewell party!!


我係需要致辭既......


成 team Professors 都有黎, 勁人齊!!  我好感動呀!!!


我會記得你地每一張臉
我只係呢個部門工作兩年半, 但係每一個都對我好好!!  請我食飯、送我禮物、更為我寫推薦信!!
我既頂頭老闆!  多謝你地當日慧眼請左我, 我學左好多野, 擴闊左眼光, 工作自信左好多!!  感激你地!  我好唔捨得你地
合作無間既同事, 你地繼續加油呀!!
無以為報, 小小既散水餅祝福你地!!  係簽語餅黎架!!  千萬唔好食埋張紙 XD


我有同事超級喜歡, 食完影相俾我睇 ^^


我既乖仔乖女黎接我放工


佢地都應該係最後一次入科大


影相留念


多左粒金幣





望左 25 年既無敵大海景


你睇我執到張枱幾乾淨!!



Thank you so much, ISOM!


Bye Bye LSKBB!!



再見火雞


Thank you!  I will miss everything here!

1 則留言:

  1. 太突然了!願主祝福你們🙏🙏🙏🙏🙏🙏

    回覆刪除