2021年11月25日 星期四

小明 13 歲

運動會後元氣大傷, 適逢小明 13 歲生日, 梗係要食番餐好架啦!  不過疫情下大家都要留港消費, 一個月前訂 buffet 枱, 唔係爆滿就係叫我做後補仲要第六張 @.@  平日咋喎, 已經唔係 book 星期五六日都攪成咁.... 搵左好耐先搵到呢間, 主題係生蠔、松葉蟹腳、鵝肝!!  全部都係我地既飛弗!!

要返學, 一早用生日禮物 morning call 係我地既傳統 ^^


我個仔真係好靚仔 :)  長期波不離手更加係型!


醒目既 13 歲壽星仔係學校已經做晒所有功課


Buffet 呀!!


大中細郭生


爺爺今日無牙好慘慘呀, 食得好少又要食琳滋滋既野


後來可以食曇花一現既鵝肝先可以回本


好在我地坐得好近, 聞到味即刻衝出去


何其壯觀~~


生蠔每人每次兩隻


爸爸餵


發現比例失衡既綿花糖


叫小慈幫我攞葡躂


酒店送生日蛋糕


大合照


爺爺送生日大利是


神秘人三位


同款外套係爸爸揀既


之前未足 13 歲已經高過媽媽, 我等緊你變 180 架


生日禮物 2 之雪山燈, 一掂就熄好好玩架


朱古力雪糕蛋糕係咪好有你心呢


蛋糕已經出晒汗


We love you Young Man 8v8


Happy 13th Birthday !!!  最後一個在港既生日 ^^

沒有留言:

張貼留言