2021年11月8日 星期一

小明的學校生活

記得舊年中一除左 Zoom 咩都冇, 好在今年中二係全校師生共同努力下, 打針人數超過 7 成, 10 月已經可以恢復全日上課, 不過中一中二要留校午膳, 小明選擇日日帶飯

小慈話弟弟朝朝早趕巴士係為左見到同學


放學 send 張相俾我話弟弟好靚仔 ^^  


恢復學校旅行!  本來去山頂, 點知臨出發山頂冧樹要改去黃金海岸, 有 friend 一齊去邊度都開心啦!


中學旅行可以使用電子產品都好寬鬆


何柏言 & 苗寶寶


靚靚班主任 Miss Alision Lam




我都好耐冇去過黃金海岸


今日天氣好好

家政堂既成果, 幾好味!  我欣賞弟弟記得帶食物盒, 又整足 4 支俾我地一人一支, 好有我地心!


有位年輕人做功課時的模樣


有時會入左我間房.....


非常欣賞弟弟做既呢份功課!!  主角爸爸當然十分驚喜, 極度榮幸啦!!




弟弟講既野係真架!  佢已經連續 4 次, 英文 Test & Quiz 全班第一!!!


Eng Quiz #1   Eng Test #1  So Cool!!!


連 Listening 都攞第一!!


第 4 次!!  小明話 D 同學專登叫老師早 D 測驗, 等弟弟測埋先走, 不過挑戰失敗, 弟弟話冇人再可以超越佢 XDDDD


英文老師 Miss Li 實在太鍾意弟弟, 送左張聖誕咭俾 Coolest Young Man!!


多謝你呀 Miss Li!!


小明會好好保存呢一張咭!


鬼馬既同學仔仲整左張香港畢業證書送俾佢


弟弟超級驚喜!!


幾班既同學都有份寫!  滿滿的一大張


弟弟睇左好耐


床頭詩.... 真係多謝晒



鄧 Sir 都有份!


Miss Li 又寫


Miss Chan Chan


呢位同學花名尖樹, 死黨黎既


馬崇大家庭!!


I Love You 成張紙都係


班入面有同學叫明恩, 唔好攪錯呀!


亦有同學仔寫信俾弟弟


自製聖誕咭


弟弟回禮


專登叫我買聖誕咭送俾同學


寫左成晚終於可以收工


小慈家姐都有送聖誕咭俾弟弟


身邊包圍愛你的人, 弟弟你好幸福呀!!!

1 則留言: