2021年10月29日 星期五

團契副團長

學期初, 已經有老師推薦中四既小慈擔任學校高級團契副團長! 真係好榮幸呀!  雖然小慈只有時間做半個學期, 但只要願意擺上, 不論時間長短天父都會喜悅的!  好認真, 學校有委任狀


作為副團長要負責諗周會, 早會領詩, 學校福音周要幫手


最重要就係帶同學仔返團契!  小慈帶左幾個死黨一齊返


形影不離既死黨 friend 到日日一齊食 lunch!  小慈都係今年先肯同佢地出街食飯



一人一條手鍊
 `

我完全知道邊隻手係我個女既 :)


學校旅行一齊玩


旅行中四去行山


上同學屋企玩




同學上黎我地屋企玩!  Key 番個冇黎既同學真係笑瓜我 XD


呢件係班 Tee


有晒全班既名, 好靚呀!


勁鍾意我部 iMac, 重覆, 係媽媽既



小慈話我知上網打自己個名會搵到呢 D


學校團契送左好多禮物俾小慈留念




好好呀, 高級團契!!!


為你獻上感恩, 願天父使用你祝福更多人!! 
 

沒有留言:

張貼留言