2016年2月26日 星期五

陸運會

今年既陸運會, 小慈終於肯參加比賽, 自選「一分鐘跳繩」, 跟住又同同學仔組隊參加「女子 4x100 接力賽」, 問佢報唔報名參加啦啦隊佢又肯喎, 真係大個女, 媽媽最鍾意小慈有勇氣、積極參與及願意體驗新事物!  天父俾左咁多好野我地, 老師同媽媽鼓勵你參加既野, 梗係對你有好處先叫你去啦, 咩都試下先知自己鍾意 D 咩, 樣樣識少少不過唔好扮代表 ^^

真係喜出望外, 估唔到一參加就有獎!!!
「一分鐘跳繩」季軍    「女子 4x100 接力賽」亞軍!!!!


多謝義工家長現場直擊報導, 仲幫手影靚相 ^^   5 號跑道既小慈排隊出場喇~


第一棒起跑!  呢張相影得好靚呀  :)


小慈跑第四棒因為佢話佢唔識交棒 :D  真係好厲害, 小慈話佢個隊一開始失手交棒交衰左, 到佢跑時佢就盡力追過左一個人, 但前面個位實在差太遠追唔到!  右邊數起第二個橙色鞋帶既小朋友就係小慈, 佢既跑姿超靚!  爸爸事後仲話一早知小慈跑步幾好, 下年報埋 100、400 個人賽都得 ^^


跑完喇~~  隊友兼好朋友方蔚一齊舉起勝利 V 手勢, 無錯, 係得第二名呀!


密鑼緊鼓小慈一跑完就即刻變身啦啦隊, 企最側邊摸住獎牌個位就係佢, 我估係學校已經頒左跳繩獎, 小慈都唔知自己跳左幾多下, 只知自己冇失手冇停到, 叻叻呀!  佢係屋企練習時, 唔停會跳到 100 下以上架, 宣佈佢得獎時小慈都難以置信, 好驚喜自己有獎 ^^


藍色代表信社 (我最鍾意既顏色 ^^),  Faith, 佢地企左個 「F」出黎再加 9 位小朋友做特別動作, ending post 跪左係地下個位就係小慈, 之前排練時有跳 over 動作, 不過後來老師都係怕危險取消左, 佢地口號叫得好齊, 內容仲好得意:

我地信社人多才多 Quali 多, 我地同一心, 我地齊一心, 我地同心齊心 Number One!  信社加油, 永無漏油, 我地上場, 震驚全場, 我地攞獎, 冇人敢搶, 信社精神, 不死靈魂!  我地個個心連心, 攞硬全場總冠軍!  信社健兒個個醒, 今次實攞第一名!  信社醒, 信社勁, 男男女女都咁型!  F.A.I.T.H. We are champion!  We are best of the best!  YEAH!!!

好攪笑呀!  抵佢地攞啦啦啦隊最佳合作隊伍, 最後信社又真係攞左全場總冠軍, 勁勁勁!!!


轉個頭又見小慈換基督女少年軍制服預備頒獎禮及閉幕禮當值, 今日行程真係好緊湊呀!


著住制服上台攞獎真係好特別!  4x100 接力賽亞軍, 左邊第一個就係小慈 :)


不論人生經驗還是獎牌, 今日都係大豐收的一天


叻叻呀, 小慈!!  攞左牌, 即刻對跑步同跳繩有興趣, 出年再參加 ^^

沒有留言:

張貼留言