2016年2月9日 星期二

恐龍大時代

賣廣告真係好重要, 2 月4 日公影既恐龍大時代, 足足係 Disney Channel 賣足一個月廣告, 小慈小明已經睇到識背!  一放假就問我幾時可以去睇, 一見到賣廣告又問我一次... 好啦, 好啦!  真係怕左你地!  不過睇場戲真係好貴, 早場都要 $40, 爸爸非常冇義氣地話買少佢一張飛  v_v  於是, 勇猛既媽媽又一拖二出街喇~~


扮細細粒 tiny but tough, 笑死我


望到漫天螢火蟲既表情, 唔夠天然呆呀!


買爆谷汽水入場係指定動作啦~


恐龍大時代劇情:

以超想像力作出人類史上最大膽的假設 — 假如億萬年前小行星沒有撞擊地球,恐龍沒有絕種,還當上地球的話事龍,發展成為文明成熟的恐龍社會,我們人類反而只是牠們的寵物!

故事主角阿勞,一隻初出茅廬的少年迷惑龍 (Apatosaurus)  原本生活安定,卻因一次意外,毅然展開一段歷險之旅,途中更意外地結交了一個人類小孩細細粒,成為出生入死的好朋友,在恐龍世界裡展開一場緊張刺激、有笑有淚的大冒險!



呢幕要一齊 Wow 最攪笑


一散場, 小慈小明已經話好好睇, 小慈仲流左幾滴眼淚話好感動, 吩咐我一出 DVD 就記得買番屋企!  好在.... 我幾怕佢話入場睇多次呀 :P

沒有留言:

張貼留言