2016年2月11日 星期四

契女

我衷心相信聖靈會感動人, 聖靈亦都會提醒我地, 保護我地!

我好少發夢, 就算發左一起身咩都會唔記得晒.  但冇幾耐之前, 我好清楚咁發夢我係街度撞見契女琳琳, 我唔認得佢, 因為琳琳高過我成個頭, 冇諗過佢咁大變化!  夢入面我驚喜得好緊要, 係咁捉住同佢影相!

夢醒了, 高興的感覺仍在, 但多左一份唏噓, 究竟我幾耐冇見過我個契女以致佢高過我都唔知?  於是, 趁住新年假期約佢上黎拜年啦!

一開門!  好在, 琳琳係高左, 但冇過我頭 :D  一齊開飯喇~~


好耐好耐之前買既呢套衫俾鍾意鬆弛熊既琳琳, 今日終於送得出呢份禮物, 仲好岩身添!  希望你鍾意 ^^


一齊玩阿明手快


一齊彈琴


唔夠時間呀!  玩到 11:00 pm 都未夠皮, 要見多 D 先得呀!

沒有留言:

張貼留言