2009年10月31日 星期六

小慈第一次洗牙

又到半年一次檢查牙齒既時間, 因為要就小慈返學只可以 book 星期六睇牙醫, 今次就近近地去屋企附近既牙醫診所, 呢個醫生連我都未見過, 只係知道係女醫生, 上次小慈要我攬住先肯一齊瞓係牙醫張椅, 今日心情唔錯, 希望小慈生生性性啦!  


小慈見到張椅都係有 d 驚想我攬佢, 但我話我係側邊陪住佢又 ok


牙醫姨姨好溫柔氹到小慈連電動牙擦都肯用, 非常有辦法, 超讚!!


大功告成, 自動漱口, very very good 小慈!!


牙醫問小慈識唔識擦牙想示範一次之際, 小慈竟然搶左支牙刷教番人地轉頭!  真係俾佢笑死


小慈 d 牙仔近乎 perfect!  反而係門牙後面有 d 蛀牙傾向, 要好小心處理!  果然係牙醫, 佢唔講我真係唔知呢!

沒有留言:

張貼留言