2009年10月18日 星期日

瑤瑤姐姐生日

今日有街去, 通常出發之前我都會預告俾小慈聽去邊度等佢有心理準備, 於是我同佢講....

我: "小慈, 爸爸媽媽今日帶你去參加生日會呀!"

小慈: "係呀? 邊個生日呀?"

我: "呢, 跳水好叻個個呢?"

小慈: "海豚!!"

:DDDDDD  我真係俾佢笑到肚攣標眼水!!!  小慈見我笑成咁, 即刻好尷尬咁答我: 

"瑤瑤姐姐..."  跟住又問我: "爸爸媽媽都可唔可以同我一齊去生日會呀?"

近期同佢睇左本圖書叫 "交朋友", 故事內容就係話個小朋友去生日會, 去到人地屋企一個人都唔識, 又唔敢同人地玩坐埋一邊, 講故事個時小慈已經問我小朋友個爸爸媽媽去左邊架勒, 估唔到小慈咁入腦!  所以當我答佢 "可以" 既時候, 小慈係好開心架~~ 


瑤瑤姐姐 6 歲生日, 祝你身體健康, 聰明伶俐!!


今日有好多小朋友一齊玩


小慈表現比以往有進步, 雖然都係唔肯出去玩遊戲, 但肯笑住影大合照同埋排隊羅禮物!  以前一定要坐我大脾係都要我攬住佢, 仲要人地一撩佢就想喊, 性格慢熱既佢晚晚同佢睇故事書代入各種情景真係有幫助!  你睇小慈而家幾開心 ^^


小明今日都有出席, 易話為既佢俾 D 野佢揸住, 望到其他小朋友笑佢就好興奮


沒有留言:

張貼留言