2009年10月15日 星期四

奄尖小姐

由 2 歲開始小慈既表達能力已經與日俱增, 由詞語變短句再變句子!  3 歲之後用詞語氣更加同我一模一樣, 有時連爸爸都分唔到句說話係我講定小慈講, 呢個女好明顯係會以媽媽為佢既學習對象!


似我, 當然開心啦, 但我近來發覺小慈有 d 野已經 '超越' 左我, 更有過之而無不及!!  例子:

- 做貼紙功課有時會貼歪左, 會堅持撕開張貼紙再貼過

- 油顏色油出界, 會要求我地幫手擦走再油過

- 食飯倒瀉湯 / 痴左飯粒係衫褲度會話好唔舒服即刻要求換衫

- 肯用手食雞翼, 但食一隻雞翼會要求洗手一次

- 個嘴 / 手指有少少污漕會要求用濕棉花 / 濕紙巾抹, 紙巾都話抹唔乾淨

- 著長褲褲管一定唔可以扯起

- 瞓覺蓋被一定要蓋過腳趾

- 指甲長 1 mm 都要求要剪

- 講野大聲少少都會話人冇禮貌


又喜歡指揮, 今晚小慈家姐教大家打電話, 佢唔將玩具電話一字排開都唔察覺原來我地屋企竟然有 4 個唔同型號既玩具電話!  小慈安排爸爸, 媽媽, 弟弟一人一機, 媽媽非常幸運被分配到最新型號既室內無線電話, 爸爸就可憐 d, 佢隻電話聽筒得手指尾咁細, 小慈仲一定要佢用 5 隻手指渣實, 真係笑死我喇!  Calling 小慈.... "媽媽你好心急想打電話呀?  等一陣啦, 好快就可以打架勒....."

電話接通, 小慈係咁講既: "喂?................. Bye Bye!"  XDDDD


真係唔知幾時開始小慈會變左奄尖小姐!!  對自己有要求其實係好事, 但我地真係覺得小慈已經走火入魔!!  好奇怪, 我地其實冇助長過小慈有呢 d 行為, 完美主義者都需要有人認同先會不斷有相對既行為出現!  好在係我地不斷努力薰陶 & 灌輸小慈 

"唔緊要啦"  "冇所謂呀"  "已經好靚 / 好乾淨" .... 等等, 次次都幫佢洗腦, 撥亂反正, 而家奄尖既情況都尚算受到控制!

小慈, 愛乾淨整齊唔一定要變成潔癖啊~~ 

沒有留言:

張貼留言